Gå til innhold

Ny, billig Plasma TV


Anbefalte innlegg

Fikk besøk av en jævel fra NRK som ville innkreve TV lisens her om dagen, og fikk tips om at hvis jeg kjøper en plasma TV og sier at jeg bruker den som PC skjerm kan jeg slippe unna denne ufyselige og urettferdige avgiften (Ser aldri på TV)

 

Ihvertfall, plasma TV har jeg hatt lyst på lenge, og har lett på nettet etter en god og billig plasma TV i flere timer nå. Finner at QPVision har super kvalitet og har tidligere solgt 42" til 10k. Har ikke spesielt lyst til å betale mer enn dette, og lurer på om noen vet om noen plass man kan finne en grei plasma TV til ca 10k?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk besøk av en jævel fra NRK som ville innkreve TV lisens her om dagen, og fikk tips om at hvis jeg kjøper en plasma TV og sier at jeg bruker den som PC skjerm kan jeg slippe unna denne ufyselige og urettferdige avgiften (Ser aldri på TV)

 

Ihvertfall, plasma TV har jeg hatt lyst på lenge, og har lett på nettet etter en god og billig plasma TV i flere timer nå. Finner at QPVision har super kvalitet og har tidligere solgt 42" til 10k. Har ikke spesielt lyst til å betale mer enn dette, og lurer på om noen vet om noen plass man kan finne en grei plasma TV til ca 10k?

5009521[/snapback]

 

QPVision har ikke super kvalitet, og du får ikke en grei plasma tv til 10k. Det stemmer heller ikke det du sier med tv-lisens, det er som datating sier, den går på tuneren.

 

hvis du aldri ser på tv, så kjøp deg en projektor. da slipper du unna dette (er utrolig få plasma/lcd tver som ikke har innebygd tuner på markedet i dag.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...