Gå til innhold

Vil ta ut minnbrikken til ipod mini


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For ett år siden fant jeg en ipod mini med en ødelagt skjerm, den har jeg brukt hverdag til idag, men nå holder batteriet å bli ødelagt. så det jeg lurer på om vet noen hvordan man tar ut minne brikken på den (link?) og hvor mye en kan ca få for den?

For jeg har tenkt å kjøpe ipod video ahh klarer ikke å vente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ipod mini har ikke minnebrikke, men en harddisk. tror det skal godt gjøres å ta den ut. da må du bruke vinkelsliper i så fall

5008906[/snapback]

 

Jah det var det jeg mente til digitale kamraer osv... men jeg mente at det lå foskjellige guider på nettet som viste hvordan man fikk gjort på en mer delikat måte.

Lenke til kommentar
Hmm jeg sa at jeg mente hard disk men se her da http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20...um=1&Catg=14644    her får han solgt den. Om jeg ikke har rett så har ipod mini en Hitachi micro hard disk.

5009360[/snapback]

Kanskje du skal bruke hodet ditt litt og faktisk lese litt mer om dette. Det vedkommende selger på QXL er en microdrive som passer for enheter som bruker Compact Flash minnne. Det som er i en ipod er ikke en standard microdrive. Men jeg antar at denne advarselen enten kommer for sent eller ikke når frem uansett med tanke på hva enkelte over her har skrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...