Deosl Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) FEAR v1.01 Patch 21.47MB Mirrors: http://files.filefront.com/fear+update+en+...;/fileinfo.html http://www.gamershell.com/news/25587.html Endret 18. oktober 2005 av Deosl
Deosl Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 hihi, fikk min copy av cdon.com i dag Dog, må vente til etter jobben....
Mala Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Bare to timer igjen nå... ^^ 5023162[/snapback] Bastard!!
Spirre Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 arg fant ut hvorfor gamesmix ikke har sendt mitt enda. jeg har glemt å betale en regning
Radial Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Bare to timer igjen nå... ^^ 5023162[/snapback] Bastard!! 5023249[/snapback] Hehe.. vel, det kom ikke i dag heller.
M@R7!N Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Oisann, pc specsa mine sto ikke i profilen :S Jaja, p4 3ghz (mhm, rævva), 1.5GB ram, x800xtpe.
Mala Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Horer & granater, gjett kem som må sitte noen timer med gruppearbeid i morra da, fra 12:00 til sikkert 3-4, og posten kommer klokka 12 Nesten tragikomisk jo....
Griffin Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Da kan jeg "trøste" dere med at noen har alt runda spillet... Blir en liten stund til jeg runder det igjen da jeg har nok å gjøre på arbeid framover, men jeg skal gjøre det... Og da skal jeg bruke cheats... Dvs. en cheat... Fant liksom ikke nok ammo til AT-14 gunnerne... og jeg digga di så grenseløst, så en unlimited ammo-cheat gjør seg... Fy po**** så stilig det var å gå løs i masseskuddveksling med to gunnere... Og da blir det på machosistisk vanskelighetsgrad... (Står Recomended for machocistic players i manualen)... Håper forresten det er kommet en del flere servere til helga enn det som var oppe sist helg... Fant 10 servere og på de var det totalt 3 spillere +meg... En server med en spiller og en med to... Så jeg gikk inn på den som var "masse" folk inn på... La inn gamespy også...men det fant ikke F.E.A.R...dette til tross for at det står "Powered by Gamespy" når jeg søker etter servere i selve spillet...? Er det slik at det ikke kommer opp før utgivelsesdatoen...dvs. i dag?
Mala Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Er det slik at det ikke kommer opp før utgivelsesdatoen...dvs. i dag? 5024402[/snapback] Mest sannsynlig, ja
Radial Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Nabodama ringte nettopp på døra her og sa de hadde fått noe av posten min i deres postkasse, deriblant en fantastisk fin pakke fra cdon.com. Det er vanskelig å beskrive gleden, jeg føler meg som en fornøyd unge på julaften. God nabo!
Mala Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Nabodama ringte nettopp på døra her og sa de hadde fått noe av posten min i deres postkasse, deriblant en fantastisk fin pakke fra cdon.com. Det er vanskelig å beskrive gleden, jeg føler meg som en fornøyd unge på julaften. God nabo! 5024584[/snapback] Fy forbaska flate meg! Det der håpte eg virkelig skulle skje med meg i dag også men nei....ja du for kose deg max med spillet da Reine solskinnshistorien spør du meg...
Gunfreak Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 har samme problemer med våpene som jeg hadde med demoen, de føles så flaske, og den forferdlig über treige burst'n som mp5 wannabien og g36 wannabien har irriterer meg.. har spilt noe timer nå og bruker nesten bare spas'n og USP wannabien..
Mala Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Eg derimot elsket våpnene i demoen, muligens bortsett fra MP5 wannabien :!:
Griffin Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 har samme problemer med våpene som jeg hadde med demoen, de føles så flaske, og den forferdlig über treige burst'n som mp5 wannabien og g36 wannabien har irriterer meg.. har spilt noe timer nå og bruker nesten bare spas'n og USP wannabien.. 5024684[/snapback] Mp5 wannabien brukte jeg ca. ingenting... Bare litt til å begynne med... Likte den egentlig ikke... Ikke fordi den føltes så forferdelig flask... AT-14 gunnerene derimot digga jeg übermaks... De var fete. Dessverre alt for lite ammo å finne til de... Ellers så syntes jeg ikke våpnene føltes spesielt flaske, men skulle gjerne sett at det hadde vært mulig å ta med seg flere... I hverfall fem stykker.... NB: Kanskje på tide at noen tar på seg jobben å lager den store F.E.A.R-tråden. Synes ikke dette temaet virker spesielt relevant til at spillet har lekket ut på nettet lengre...
jasco Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Quake 4 lekke-tråden ble stengt. Men ikke denne. Besynderlig.
Deosl Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Quake 4 lekke-tråden ble stengt. Men ikke denne. Besynderlig. 5027550[/snapback] Vi diskurer ikke hvor vi kan få tak i spillet eller nedlastings hastigheten vår. Enig at emne er utrolig dårlig, muligens en annen fear tråd kan opprettes?
Gunfreak Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 eller bar bytte navn på denne, til THA F.E.A.R TRÅD elle noe jeg ble mektig irritert da selv rakettkasteren har 3 round burst. men jeg hadde en kul opplevelse, det kom 3 mofo's mot meg og jeg sto helt stille og plaffa dem ned, de skøyt mye mot meg, men jeg ble ikke truffet en eneste gang, så når jeg snudde meg var hele veggen bak meg full av kuletreff bortsettfra akuratt der jeg sto
Anbefalte innlegg