Gå til innhold

Internet Explorer - får ikke åpne nytt vindu


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke dette problemet her.

 

Pop-up vinduer blir blokkert, selv uten at pop-up blokker er på.

 

I tillegg får jeg ikke ved å holde SHIFT på en link åpnet nytt vindu. Ser ut som vinduet blir "tvunget" vekk. Velger jeg Fil, ny så får jeg 2 stk. Men ikke nytt vindu med utgangspunkt i det jeg allerede har (vanskelig å si dette enkelt :hmm: )

 

Jeg bruker ikke IE ofte, hater den. Bruker til vanlig Opera. Men NOEN ganger må jeg..

 

Noen tips hva det kan være...har prøvd alt jeg kan komme på. Problemet har vært der i månedsvis, oppstå en gang når jeg skal skulle se en Web-Tv fotballkamp (første gang jeg oppdaget problemet).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Nå er det år og dag siden jeg brukte Internet Explorer sikkelig. Men prøv å tilbakestill alle instillingene i Internet Explorer. Se om dette forbedrer IE. Ellers kan du jo trykke Ctrl+N for å få Ny side. Dette mener jeg å huske funker i IE også. Da får du opp den samme siden som du hadde på den forrige siden du var på.

 

Lykke til :)

 

PS: Hvorfor MÅ du bruke IE i visse tilfeller, bortsett fra WU?

Lenke til kommentar
Hei. Nå er det år og dag siden jeg brukte Internet Explorer sikkelig. Men prøv å tilbakestill alle instillingene i Internet Explorer. Se om dette forbedrer IE. Ellers kan du jo trykke Ctrl+N for å få Ny side. Dette mener jeg å huske funker i IE også. Da får du opp den samme siden som du hadde på den forrige siden du var på.

 

Lykke til :)

 

PS: Hvorfor MÅ du bruke IE i visse tilfeller, bortsett fra WU?

5002195[/snapback]

 

Enkelte funksjoner funker ikke i Opera. Da har jeg en knapp jeg kan trykke på, så åpner akkurat den siden seg i IE. Det er alltid en eller annen side som ikke er "programmert" riktig.

 

Jeg vet søren ikke hva som er galt. Er det noe mulighet for fjerne hele IE? Prøvde fjerne i "fjerne windowskomponenter" men den er der likevel. Tenkte å installere alt på nytt, skjønner ikke hva det er.

 

Med tilbakestill allle instillinger regner jeg med du mener f.eks "bruk standard" på avanserte innstillinger...Har prøvd det.

 

EDIT: Control + N dekker ikke behovet. Noen ganger er linken gjort slik at det alltid starter nytt vindu, hvilket ikke dukker opp på min.

Endret av H@@kon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...