Yois111 Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har lett rundtom på wow-europe.com etter norske guilds på forskjellige servere, men har ikke funnet så mangen. Tenkte derfor at jeg skulle starte en ny tråd der vi kan samle alle guildene så folk lettere finner frem. Europa: Server: Silvermoon Nick: Nheme Char: Undead - Mage Level: 45 Tidligere Guild: Northern Light (bare norske) Fåreløbigt guildløs. (Grunn: Byttet server og har derfor ikke spilt på denne characteren på en stund). Europa: Server: Al'Akir Nick: Nheme Char: Undead - Mage Level: 7 Fåreløbigt guildløs. (Grunn: Har ikke fått starta skikkeligt). Skal snart begynne å lvl'e på Al'Akir og er på utkikk etter en norsk/skandinavisk aktiv og delvis seriøs guild. (Må bare få tak i litt cash først). Lenke til kommentar
Lomion Skrevet 13. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2005 Europa: Server: The Maelstrom Nick: Sniddin Char: Gnome - Mage Level: 34 Guild: Alt for Norge (Helnorsk) Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2005 Europa: Server: Balzzar Nick: Busee Char: Orc - Shaman Level: 27 Guild: Royal Destroyers Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 EU: Server: Silvermoon Nick: Imandril Char: Dwarf - Rouge Lvl: 41 Guild: Montebello Vellet (Helnorsk) Søker members.. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 Europa: Stormscale Fujji 58 Undead Mage. Guild: Dogma. For seriøse svensker, norsker, og dansker. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Server: Europa Server: Stormscale Nick: Burn 60 Orc warrior Guild: Madhouse Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2005 The Axemen er en av topp guildene på alliance @ravencrest. Bare norske der. Jeg er ikke med siden jeg er horde, men kan jo nevne den uansett Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Europa: Server/realm: Twilight's Hammer Nick: Zinora Char: Human/Priest Guild: Red Ribbon Army (som i dragonball) Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Europa: Server: Ragnaros Nick: Melver, en level 60 Dwarf Paladin Guild: Stormwind Deathknights Var tidligere med i Nowegian Vikings, som jeg tror er den største norske guilden på serveren (ja helsnorsk). Endret 29. oktober 2005 av alfabanan Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 server: stormreaver Nick: Rallyagnar, LVL 34 priest Guild: P I E lite guild, med noen norsker Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Europa: Server: Argent Dawn Nick: Dota Char: Undead - Rogue Level: 70 Guild: Fortitude Endret 11. juni 2007 av zl33p Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Europa Server: Frostwhisper Norsk guild der er Team Norway Kun norske seff med ca 200 medlemmer. Var medlem før men vart lei.. for mykje fjortis snakk for min smak.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Noen som spiller Horde på serveren : Sunstrider? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Europa Server:Kadghar Nickname:Thunderdwarf Char:lvl 10 dwarf-paladin Guild: sons of Norway Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Europa Server:BurningBlade Nickname:Dreas Char:lvl 60 human-warrior Guild: Malice, grei og stor guild med en del nordmenn Lenke til kommentar
Walts Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 Europa: Server: Ragnaros Nick: Djrabbit Char: Human Paladin Level: 60 Guild: R O N I N Var med i Norwegian Vikings før som er den største norske guilden på servern, leavet når jeg skjønte at jeg ville bli Guild master vis jeg ble der... Lenke til kommentar
Vuggum Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Server: Ragnaros Guild: Onde Norske Helter http://www.ondenorskehelter.com Er RONIN og SWDK og norske guilder? . Er sikkert noen flere norske småguilder på Horde på servern. mvh Vuggum - Shaman - MoX - Ragnaros Endret 19. januar 2006 av Vuggum Lenke til kommentar
Luciên Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Europa Server: Haomarush (low pop) Nick: Luthian Faction: Allience Race: Human Class: Warlock Professions: Tailoring/Enchanting Current lvl 40 Member of "Dungeon Boyz" Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 EU Burning Legion Team Horde Nick: Darkrevan Char: 60 Tauren Warrior Guild: Working as Intended Var tidligere med i en helnorsk guild "Pride of the Horde" Sluttet da det var alt for mange som nesten aldri var online, og vi manglet viktige klasser for å utvikle oss videre til High End. Vet ikke om noen helnorsk horde guild på BL lenger. Det var en Norsk ally guild der før, som jeg og tror er borte. "Norwegian Crusaders" Lenke til kommentar
Walts Skrevet 19. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2006 Server: RagnarosGuild: Onde Norske Helter http://www.ondenorskehelter.com Er RONIN og SWDK og norske guilder? . Er sikkert noen flere norske småguilder på Horde på servern. mvh Vuggum - Shaman - MoX - Ragnaros 5463483[/snapback] RONIN er internasjonalt PvE guild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå