Gå til innhold

Er det vits?


kaffelaban

Anbefalte innlegg

Heihei.

Jeg pønsker på å kjøpe meg et 7800gt kort. Har i dag et MSI 6600gt, men vil ha mere eyecandy på BF2 :-) (Muligheten ligger og i å kjøpe et til 6600gt kort til å kjøre det i SLI.)

Spørsmålet er om resten av hardwaren min er kraftig nok til et slikt kort. Jeg har følgende system:

HK: Asus A8N deluxe

CPU: AMD64 3500+

Ram: 1 gig Geil 3200

PSU: 350w

Alt klemt in i et Antec super lanboy kabinett

 

..og ellers alt av dilldalll som man bare må ha..

 

noen tanker? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ha anbefalt 7800gt. For 6600gt i sli vil nok bli for mye for 350w psu. Og da må du investere i enn ny psu. 7800gt er langt bedre enn 6600gt i sli. Systemet ditt er bra nok for 7800gt, og som usæl-gesæl sier er bf2 ekstrem glad i ram. Så 2gb er å anbefale.

 

Kan hende at du må bytte ut psu'en, systemet vil bli mer stabil med en sterkere psu. Kanskje mist 500, eller om du har mer råd, ocz powerstream. Finnes mange andre psu som er billigere, så det er bare smak og behag.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
det er vertfall vits i å skifte Emnetittel, den er svært lite informerende.

 

Vegard :)

4999083[/snapback]

Er du moderator? Ikkje? Så bruk "Rapporter"-knappen då vel, så kan ein moderator informere om dette. Lite nødvendig med 2 innlegg som poengterer at emnefeltet er dårlig. Eg har sett meg ganske lei av folk som på død og liv skal lage eit innlegg for å skrive "Rapportert" eller kommentere ting som har null og niks med emnet å gjere.

 

Ved å kjøpe eit 7800 kan det hende du må ha ny PSU. Mange som meiner at BF2 bør ha 2GB, så 1GB blir kanskje litt lite i lag med 7800.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...