Gå til innhold

Nytt AGP skjermkort - +/- 2500


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter nytt skjermkort AGP, resten av systemet er nokså nytt, er bare Radeon 9800et som ligger litt etter. Merker at det ikke holder på nye spill. Kan dere hjelpe meg å finne et bra skjermkort for fra 2000 til ca 2500? Er primært ute etter ati x800 serien, xl eller bedre. Men alle tips mottas med takk. :yes:

 

(Kan jo slenge med specsa mine og: Nforce3 250, amd64 3200+, 1 gig ram, raptor 74)

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og for å legge til.. som han ovenfor er jeg også på jakt etter et AGP skjermkort, men jeg har bare AGP 4x på hovedkortet (msi 6580/845G,p4 2,4ghz etc). Komplett data sa at ALLE deres AGP skjermkort kun støttet AGP 8x.. Men dette MÅ vel være feil ? (Det er vel bare at de ikke gidder bryet og klagene med å selge til folk med ellers treg hardware ?)

Så vet dere om et ok skjermkort som også funker på AGP 4x, i prisklassen 2000 og under ? (Akkurat nå har jeg et radeon 9550, 958 3dmark 2005...)

Lenke til kommentar
Hva mener du med at to ord uttales med like mye trykk på hvert ord?

at "fri syre" ikke er det samme som "frisyre"

 

dette er fenomenet man gjerne kaller "ord deling" (orddeling)

 

edit: i "frisyre", som kun er ett ord, legger man trykket på første stavelse. i "fri syre", som er to ord, legger man trykk på begge ordene.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Ikke det jeg spurte om, hva mener du f.eks. i ditt eksempel med at to ord uttales med like mye trykk på hvert ord?

At eksemplene mine (og alle andre potensielle eksempler) ikke vil uttales likt. "Fri syre" uttales ikke som ett ord, sammenhengende, på samme måte som "frisyre".

 

Det skal være et mellomrom imellom når du uttaler dem, iom. at det er to ord. Det er en grei huskeregel for å teste om et ord skal deles eller ikke.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Ikke det jeg spurte om, hva mener du f.eks. i ditt eksempel med at to ord uttales med like mye trykk på hvert ord?

At eksemplene mine (og alle andre potensielle eksempler) ikke vil uttales likt. "Fri syre" uttales ikke som ett ord, sammenhengende, på samme måte som "frisyre".

 

Det skal være et mellomrom imellom når du uttaler dem, iom. at det er to ord. Det er en grei huskeregel for å teste om et ord skal deles eller ikke.

Du glemte stor bokstav etter punktum. Det gjelder også etter tbf. (trebokstavforkortelser) :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...