Gå til innhold

18 patch changes i ATKP - Rogue nerf?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En nerf for å gjøre epic weapons bedre enn superior var jo korrekt, og ser ingen grunn til at det ikke skulle være slik. Dog løsninga på problemet var heller dårlig. Dette gjelder spesielt for de som har spilt seg til rank14 og fått imbaphats. Blizzard har rett og slett spytta på de som har pvpa seg til topp.

I tillegg har de endra backstab til at man må stå helt bak et target og backstabbe. Kan ikke hoppe rundt lengre.

Skrevet
med andre bare å hive roguen

Hæ? :hmm:

Og det med backstab, seriøst? :no: Jeg driter i topic da, for det du sier der virker som mega nerf av rogue.. Kanskje noen kan fortelle litt mer om hvordan de opplever backstab nå etter 1.8

Skrevet
En nerf for å gjøre epic weapons bedre enn superior var jo korrekt, og ser ingen grunn til at det ikke skulle være slik. Dog løsninga på problemet var heller dårlig. Dette gjelder spesielt for de som har spilt seg til rank14 og fått imbaphats. Blizzard har rett og slett spytta på de som har pvpa seg til topp.

I tillegg har de endra backstab til at man må stå helt bak et target og backstabbe. Kan ikke hoppe rundt lengre.

enig, umulig i pvp med tanke på lag hos motstandern osv og. Og en annen ting er at blizz(hoes) kunne bare forandra speed på epic våpen så de faktisk skada mer enn andre "lowbie" (for dere)-våpen :D

Skrevet
Og en annen ting er at blizz(hoes) kunne bare forandra speed på epic våpen så de faktisk skada mer enn andre "lowbie" (for dere)-våpen :D

Eventuelt endra de våpna som faktisk var "main" reason til endringa, Barman Shanker, Fang of the Faceless, Arcanite Reaper, Destroyer of Worlds.

Skrevet
Og en annen ting er at blizz(hoes) kunne bare forandra speed på epic våpen så de faktisk skada mer enn andre "lowbie" (for dere)-våpen :D

Eventuelt endra de våpna som faktisk var "main" reason til endringa, Barman Shanker, Fang of the Faceless, Arcanite Reaper, Destroyer of Worlds.

var vel underforstått det jeg skrev ;) .

tenker alltid at alle skjønner det samme som jeg når det er jeg som skriver det :!:

Skrevet
Jeg skjønner ikke hva alle whiner om. For det første var dette nødvendig, og for det andre er det jo bare warriors med Arcanite Reaper og rogues med Barman's Shanker som uler og piper her.

:ermm:

Hva med warriors med unstoppable force, zin'rokh, obsidian edged blade,untamed blade, halleberd of smiting, spinal reaper, hand of ragnaros, bonereavers edge, grand marshal osv osv.

Og rogues med lobotomizer, gutgore ripper, glacial blade, perditions blade, dragonfang blade, fang of the faceless, grand marshal våpen, osv.

Det er ikke bare de reaper og shanker som blir nerfet, som mange innbiller seg, men mesteparten av endgame epics.

Og hvorfor i granskauen vil du bruke 2.1 speed våpen til MS ? :dontgetit:

OEB var jo faktisk dårligere enn reaperen før dagens patch, er jo det de vil gjøre noe med :)

Barbarous Blade Vil vel forøvrig bli et av de mer snasne våpnene man kan få tak i veldig lett nå slik jeg ser det.

hvis du mener det har du ikke skjønt noenting :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...