Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med utenlandske "sider"


Anbefalte innlegg

I hele kveld har jeg hatt problemer med å komme inn på utenlandske sider, (virker det som). .no adresser går stort sett helt greit. Men når jeg prøver .com, .co.uk osv så får jeg opp "finner ikke siden" bla bla. Jeg har Canal digital bredbånd. Andre som har problemer? Jeg bor like utenfor Bergen. Snålt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes ! har samme problemer jeg og!!

Jeg har Monet som bredbåndsleverandør..

kommer ikke inn på flesteparten av utenlandske sider..

MSN funker..

BF2 funker ikke :no:

AAO funker ikke :no:

 

Feilen har nå vart i flere timer!!

 

Håper de finner ut av feilen snart!

Endret av Rizzla
Lenke til kommentar
Jeg kommer inn på google, men ikke sol.no (somer norsk? kommer dere inn der?) og andre utenlandske sider.. har tele_hor adsl og bor i ås i akershus

Har Telenor ( :p ) selv og kommer heller ikke inn på Sol.no. Vi må bare vente til dette talentløse selskapet klarer å fikse problemene sine, selv om de fleste her akkurat nå har lyst til å ta thomson modemet å kjøre det et visst sted på de som jobber innenfor teknisk i telenor.

Lenke til kommentar
Jeg kommer inn på google, men ikke sol.no (somer norsk? kommer dere inn der?) og andre utenlandske sider.. har tele_hor adsl og bor i ås i akershus

Har Telenor ( :p ) selv og kommer heller ikke inn på Sol.no. Vi må bare vente til dette talentløse selskapet klarer å fikse problemene sine, selv om de fleste her akkurat nå har lyst til å ta thomson modemet å kjøre det et visst sted på de som jobber innenfor teknisk i telenor.

Har problemet selv, men dette må være et av de dummeste utsangnene jeg har lest på HW.no forumet, og det skal litt til for her sies det mye rart!

 

 

Heldigvis sies det veldig mye bra også, og er vel et av norges beste forum generelt!

Lenke til kommentar
Det funker fint hvis dere benytter dere av en proxy for å besøke websider

ahh, takker.

 

Innstallerte et proxy program og nå virker windows update igjen.

 

Valgte en amerikansk ip.

 

Feil tidspunkt å reinnstalere laptopen.

 

hm, windows update fungerer ikke med proxy, feil melding Error number: 0x80072F76

Endret av EG-s
Lenke til kommentar

Får ikke spilt Battlefield 2 online..hjelp er helt avhengig av Battlefield 2. Må spille det i mange timer hver dag. får ikke engang logget meg inn på kontoen i Battlefield 2 engang. Har bare en ting å si til telenor. Så snart mitt abbonement er utgått hos dere så sier jeg bare hadet. Er mektig lei av alle problemene som vi telenor kunder må slite med..

Lenke til kommentar
Innstallerte et proxy program og nå virker windows update igjen.

 

Valgte en amerikansk ip.

 

Feil tidspunkt å reinnstalere laptopen.

 

hm, windows update fungerer ikke med proxy, feil melding Error number: 0x80072F76

Ajaj, kan su si meg hvilket program du bruker.... er det vanskelig å installere riktig??

Lenke til kommentar
Innstallerte et proxy program og nå virker windows update igjen.

 

Valgte en amerikansk ip.

 

Feil tidspunkt å reinnstalere laptopen.

 

hm, windows update fungerer ikke med proxy, feil melding Error number: 0x80072F76

Ajaj, kan su si meg hvilket program du bruker.... er det vanskelig å installere riktig??

Proxier fikser man i nettleseren. Via google finner man en server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...