Gå til innhold

Spellcasters dårlig i pvp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har fullt felheart på warlocken min og criter sykt!

har fullt magister på magen min criter ikke fullt så mye

har hele might(pve settet) og spinal reaper i pvp og criter sykt

 

noe i det du sier stemmer litt men +damage gear= dritmye damage.. men det må gå ut over allt gearet :(

Ikke på arcanist settet. Er jo frost dmg på det

Lenke til kommentar
Eg syns castere burde få litt høgare damage jo høgare intellect dei har for å retta opp i denne ubalansen.

Enig :)

prøv å spill noe annet en caster da ;)

Har jo starta en rogue da, men kom til lvl 7 så ble det kjedelig og grinde >.< Jeg synes jo mage er gøy, men pvp er det jeg synes er morsomt så vil gjerne bli ganske god i det.

Lenke til kommentar
Eg syns castere burde få litt høgare damage jo høgare intellect dei har for å retta opp i denne ubalansen.

Enig :)

prøv å spill noe annet en caster da ;)

Har jo starta en rogue da, men kom til lvl 7 så ble det kjedelig og grinde >.< Jeg synes jo mage er gøy, men pvp er det jeg synes er morsomt så vil gjerne bli ganske god i det.

grinde i lvl 7?

Lenke til kommentar
har hele might(pve settet) og spinal reaper i pvp og criter sykt

Hva mener du med sykt ? Might settet er jo *host* crap *host og du får lett bedre\mere crits med blå items.

liker mitt might sett selv om det er MT sett bruker jeg det i pvp pga syk armor....

det jeg mente var at mitt sett suger i pvp men criter fortsatt mye med spinal reaper

Lenke til kommentar
har hele might(pve settet) og spinal reaper i pvp og criter sykt

Hva mener du med sykt ? Might settet er jo *host* crap *host og du får lett bedre\mere crits med blå items.

liker mitt might sett selv om det er MT sett bruker jeg det i pvp pga syk armor....

det jeg mente var at mitt sett suger i pvp men criter fortsatt mye med spinal reaper

Oki. Ikke så mange MT's som bruker full Might heller tho :p

 

 

Og teit at TuF critter bedre en Spinal Reaper... :roll:

Blir vel fiksa i patch 1.8 men uansett.

Endret av emes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...