Kultom Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Sier en ting om denne patchen: /cry /comfort jeg som lock: /cheer /target blizzard /hug /me goes silly with enjoyment jeg som rogue: /s bah, vel kunne vært værre /me cares less Men skjit nå i deg selv som klasse da folket, sett alt det nye i azeroth eller? Zul'Gurub er jo artig fortsatt t.o.m!
-=Toasted=- Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 joa.. mye fint i azeroth, men man kan ikke gjøre annet enn og føle seg mer eller mindre "overflødig" når man gang etter gang får ett gigantisk nerf bat smelt over huet på hver bidige patch
Wizendraw Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Må innrømme at jeg ikke helt skjønte den utregninga av damage ifht attackspeed. Men vil jeg som hunter, med 2.0 attackspeed på bow, bli bedre eller dårligere?
Same- Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Må innrømme at jeg ikke helt skjønte den utregninga av damage ifht attackspeed. Men vil jeg som hunter, med 2.0 attackspeed på bow, bli bedre eller dårligere? Det er ingen endring på bow og gun.
-=Toasted=- Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Må innrømme at jeg ikke helt skjønte den utregninga av damage ifht attackspeed. Men vil jeg som hunter, med 2.0 attackspeed på bow, bli bedre eller dårligere? har det noen betydning? dere har jo bats med 1.0 i attack speed og blei buffa noe sinnsykt i forrige patch
Kultom Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 joa.. mye fint i azeroth, men man kan ikke gjøre annet enn og føle seg mer eller mindre "overflødig" når man gang etter gang får ett gigantisk nerf bat smelt over huet på hver bidige patch Sant nok, men se på det sånn nå trengs det enda mer skills for å være en god rogue = mer respekt for gode rogues.... mindre for "easymode"rogue-spillere.
likferd Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Veldig morro å ha brukt flere hundre timer på å bli exhalted i Alterac Valley, bare for å få TuF nerfet ikke bare EN men TO ganger. Jeg forlanger kompensasjon!
Bubba-S Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Tuf var jo ultra imba! Jeg ble engang spilt ping-pong med av tre warriors i AV (er warlock selv). Så ingen I.w.i.n button for melees Og for backstab rogues med shanker ---- Warlocks ftw!
arlion Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 som druide har jeg ingen ting og klage på i denne patchen :-) vel en ting, jeg vil også ha nytt quest siste druide quest jeg gjorde var på lvl 16.... men uansett 1.8 betyr ett skrit nærmere 1.9 som gir mye gøy :-) og hvis servern bare kom opp kan jeg endelig bli den ultimate healbot (æsj ) ingen balanse eller feral specs som frister så 40+ poeng i resto ftw!
Amon Amarth Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 På tide at Blizz svinger 'teh nerf bat' mot shamans snart...
mintman Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Noen som har noen tips om fordeling av talent points nå etter den nye patchen? Har til nå brukt denne, men vet ikke om den funker nå.
likferd Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 På tide at Blizz svinger 'teh nerf bat' mot shamans snart... Enig. Sjønner ikke hvorfor warrior sine instants skal nerfes nord og ned, mens shamaner fortsatt kan oneshotte mager med windfury. Nei, skal warrior og rogue nerfes, så nerf hunter, shaman og paldin i tillegg. NERF ALLE!
elf_man Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Noen som har noen tips om fordeling av talent points nå etter den nye patchen? Har til nå brukt denne, men vet ikke om den funker nå. Linken din fungerer ikke..
mintman Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Noen som har noen tips om fordeling av talent points nå etter den nye patchen? Har til nå brukt denne, men vet ikke om den funker nå. Linken din fungerer ikke.. Prøv denne: http://wowvault.ign.com/View.php?view=Temp...Detail&id=48412 Hvis det ikke fungerer gå inn på følgende: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=448718&hl= Får ikke testet det her på jobben da denne siden er blokkert. Det kan jo være at den er tatt vekk hvis den ikke er brukbar etter patch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå