Pitt Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 har nå prøvd alle slags måter å brenne noen dvd filmer jeg har liggende( datt ned far nettet) på pcen, nero,CDBurnerXP Pro 3, shrink.... har jeg misset noen viktige instillinger eller hva kan det være? noen som har no forslag?
Chevelle Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hva slags filtype er filmene. Bruker selv ofte DVD Santa som er bra.
Pitt Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 det ligger litt utenfor mine kunskaper, men sier vts_ deg noe? eller IFO?
kvase Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 driver du her og du har jo denna fra før http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=481362&hl=
Pitt Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 brente nå med dvd santa, opprettet ikke no video_ts mappe eller audio_ts mappe. la bare filene rett inn å brente de. dvd spillern til tvèn klarte ikke å lese den, windows fant den ikke, men CDBurnerXP Pro 3 fant filene i video_ts mappe og audio_ts mappe. ere noen innstillinger jeg må gjøre om?
kvase Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 brente nå med dvd santa, opprettet ikke no video_ts mappe eller audio_ts mappe. la bare filene rett inn å brente de. dvd spillern til tvèn klarte ikke å lese den, windows fant den ikke, men CDBurnerXP Pro 3 fant filene i video_ts mappe og audio_ts mappe. ere noen innstillinger jeg må gjøre om? synes du burde lese de posta du har fått linka til så
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ikke-tema på forumet. Crappy emnetittel. Stenges.
Anbefalte innlegg