Gå til innhold

Hvilken Class burde jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-75284

Du kommer til å få haugevis med svar om at du bør ta den eller den klassen, eller så får du svar at du må ta den du liker best.

 

Prøv ut begge til lvl 20 også bestemmer du deg, ikke hør på de andre som sier at du

skal ta human warrior f.eks. Velg en klasse du LIKER best!

Lenke til kommentar
Sitter snart med spillet i henda.

Har lest litt om alle classes+races og har tenkt å være Human Warrior eller Night Elf Rogoue.

Noen som har prøvd en av disse classene, er de morro og spille med?

 

PS: Har tenkt å spille på Pvp server.

begge klassene er artige å spille, men NE er fjortiss og human(male) er homo.

Lenke til kommentar
med warrior er det lettest og finne groups.

Eh, så nå skal man velge klasse ut fra hvilken som er lettest å få gruppe med?

Da blir jo spillet kjempe gøy.

Jepp, det blir det, at eg må bruke MANGE timer på å spamme lfg som rogue har ødelagt store deler av spilloplevelsen, hadde eg vært trådstarter hadde eg garantert velgt priest bare på grunn av det, i tillegg er priest kjempe gøy å spille.

Lenke til kommentar

night elf warrior.. grunn: NE ser kulest ut, hopper kulest og har kulest mount i alliance.. hvis du er tradisjonell, så gå for human og hest/paladin gratis hest, men den er meget kjedelig ;)

 

grund til å ikke velge paladin: kjedelig class siden de ikke har så mye annet å gjøre enn å heale og fjerne debuffs, og for å ikke nevne dps'en deres som er en vits ^^

 

god grunn til å ikke velge rogue er at de begynner å bli formange... du kan faktisk multiplisere opp rogues i forrhold til priests på noen servere :roll:

tragisk spør du meg.. :thumbdown:

 

velg mage hvis du vil gjøre veldig mye skade, men ikke vil slå på selve målet, eller bare velg shaman og knus alt som beveger seg... :ermm:

Lenke til kommentar
night elf warrior.. grunn: NE ser kulest ut, hopper kulest og har kulest mount i alliance.. hvis du er tradisjonell, så gå for human og hest/paladin gratis hest, men den er meget kjedelig ;)

Night Elf warrior ser utvilsomt mest skeiv ut, og har i tillegg dem mest tvilsomme dansen :p

Og den 455333. gangen den store macho warrioren din tar salto mens du prøve å komme opp en kant, er det nok ikke så kult lenger. Og om det er utradisjonell du prøver å være, velger du hvertfall ikke den rasen som 50% av serveren spiller, nemlig Night Elf.

Lenke til kommentar
night elf warrior..  grunn:  NE ser kulest ut, hopper kulest og har kulest mount i alliance..  hvis du er tradisjonell, så gå for human og hest/paladin gratis hest, men den er meget kjedelig ;)

Night Elf warrior ser utvilsomt mest skeiv ut, og har i tillegg dem mest tvilsomme dansen :p

Og den 455333. gangen den store macho warrioren din tar salto mens du prøve å komme opp en kant, er det nok ikke så kult lenger. Og om det er utradisjonell du prøver å være, velger du hvertfall ikke den rasen som 50% av serveren spiller, nemlig Night Elf.

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=4761

 

Watch and enjoy... Hvis jeg skulle vært alliance warrior hadde jeg valgt NE definitivt :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...