Gå til innhold

Kenneth11s Wake Island-historie!

Anbefalte innlegg

Skrevet
dette hørtes morsomt ut, kan jeg være med eller?

du har hatt en sekvens i historien (der du mottar Veteran Ground Defense Ribbon/Badge, husker ikke), men til filmen (hvis det blir noen) så er alle roller ledige (bortsett fra selve pilotrollene da ;) )

Hahah!

så ikke den jeg

Plutselig kom et Amerikansk angrepshelikopter og prøvde å fyre løs, før übernabben sente en IGLA på han. [FotN]Orresnei løp bort og ga han en medalje. ”I den Kinesiske Folkerepublikkens Navn gir jeg deg nå Veteran Air Defense Badge!” utropte han. ”Takk, Sir. La meg komme tilbake på jobben nå” svarte übernabben beskjedent.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
dette hørtes morsomt ut, kan jeg være med eller?

du har hatt en sekvens i historien (der du mottar Veteran Ground Defense Ribbon/Badge, husker ikke), men til filmen (hvis det blir noen) så er alle roller ledige (bortsett fra selve pilotrollene da ;) )

Hahah!

så ikke den jeg

Plutselig kom et Amerikansk angrepshelikopter og prøvde å fyre løs, før übernabben sente en IGLA på han. [FotN]Orresnei løp bort og ga han en medalje. ”I den Kinesiske Folkerepublikkens Navn gir jeg deg nå Veteran Air Defense Badge!” utropte han. ”Takk, Sir. La meg komme tilbake på jobben nå” svarte übernabben beskjedent.

er det slik du ville vært i virkeligheten? :whistle:

Skrevet

Del 5: Hangarskipangrep!111

Det tok ikke lenge før 1337 Skvadron var i lufta igjen. Disse små, raske jager/bomber flyene var kraftigere enn motstanden i ildkraft. Snart så de skipet. ”Nydelig skip,” kommenterte Mr.Lee ”Synd vi må senke det”.

I en Phalanx satt en urolig eXp. ElecTriC. Han hadde haxxet seg til 349 kills tidligere, men disse pilotene så ikke ut til å være urolige mot han. Han så det ene flyet ta en sving mot høyre, rett i rullebanen. Et annet et fløy sirklet flere ganger. Alltid samme mønsteret. Mot klokka, uten etterbrenner.

Akkurat da ElecTriC bestemte seg for å fyre av kom Mr.T3ddy susende på etterbrenner. Man kunne se at flyet ikke hadde problemer med å ri av et lite vindkast som kom akkurat da. Flyet gjorde noen elegante manøvere, og de 2 andre forvirret missilsystemet hans. Han hadde ikke noen sjanse. Mr.T3ddy gjorde rolig klar bombene sine, og siktet....

10 sekunder senere kunne han slippe bombelasten. Han kunne skrike ”Fox-3!” etter at bombene traff. Han fikk følgende melding i displayet sitt:

Mr.T3ddy [J-10] eXp. ElecTriC

Desverre var det flere Phalanxer på skipet. De andre samarbeidet og konsentrerte seg om ett mål av gangen. I en vill ”meele” fløy diverse missiler og bomber overalt. Til slutt mista J-10 pilotene all styring. De greide å hoppe ut av flyet før de traff, men nå var de fanget på fiendens terretorium.

screen0364ri.th.png

Bilde tatt av Mr.Lee mens han dalte ned mot hangarskipet med sin AK-47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...