Gå til innhold

Hva savner dere i dagens nyhetssystemer?


Anbefalte innlegg

Skal vi seee...

 

Fonten i Opera: Jeg holder på å prøve ut en ny font, og det kan virke som om ikke alle har installert den på maskinen (Trebuchet MS brukes som andrefont). Jeg vet at fonten ikke finnes på Mac, så jeg vurderer å skifte tilbake igjen. Har dere som har problemer med uleselig font i Opera satt zoomen til å være mindre enn 100%?

 

Safari: Ja, sist jeg sjekket fungerer administrasjonspanelet helt fint i Safari.

 

PiRANhA: Jepps, med litt småhjelp her og der til små Javascript-snutter og slikt :)

 

DevN: Nei, det er slikt det skal være. Hva tenkte du på?

Endret av Ponduss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil nok bli lisensiert under GPL om ikke lenge. Når det gjelder hvorfor du skal bruke dette systemet fremfor alle de andre, er det nettopp derfor jeg opprettet denne tråden: Målet er jo å lage et system med funksjoner som andre systemer ikke har eller som trenger oppgradering.

Lenke til kommentar
Fonten i Opera: Jeg holder på å prøve ut en ny font, og det kan virke som om ikke alle har installert den på maskinen (Trebuchet MS brukes som andrefont). Jeg vet at fonten ikke finnes på Mac, så jeg vurderer å skifte tilbake igjen.

Sikker på det da? Der ser du siden din i Opera på min kjære PowerBook - fonten er vel Trebuchet om jeg ikke ser helt feil?

post-76-1128864093_thumb.jpg

Lenke til kommentar

:ermm:

 

 

Men ja, en ting til jeg savner ved publiseringssystemer er et skikkelig linksystem som kan vise litt mer grundig statistikk, antall treff o.l. Det hadde også vært kult å implementere et lite system der brukerne selv kan foreslå nye linker og at disse dukker opp i "linkpanelet" ditt, slik at man så kan velge å godta linken eller ei.

Lenke til kommentar

Ble trådstarter misfornøyd med svarene?

 

Og ihvertfall. Hvis det skal lisensieres under GPL bør det stå på siden. Det er faktisk god reklame. I tillegg, som sagt, bør man kunne få laste ned .tar.gz/bz2-filer.

 

Tar CMS-et ditt ibruk ImageMagick?

 

Uansett... Imponerende arbeid, men det er et rimelig mettet marked å entre.

Lenke til kommentar

Ikke misfornøyd, bare vært på en liten ferie :)

 

drange_net: Nei, EBA-news bruker GD og ikke ImageMagick.

 

Afseth: Tittelen er endret nå. Til informasjon hadde jeg opprinnelig et annet emne, men det ble for langt for forumet :dontgetit:

 

drange_net: Absolutt :) Skal rette opp i dette veldig snart.

 

Takker for alle svarene - post gjerne mer om dere har noe på hjertet...

Endret av Ponduss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...