Gå til innhold

Komplett - sykt effektive!


Anbefalte innlegg

La inn bestilling hos dem i går (torsdag) klokka 12:15. Fikk nå på morgenen beskjed om at utstyret ville komme på døra mellom 17-21 i dag! Normalt ville jeg ikke klagd på slik effektivitet, men jeg hadde altså ringt kundesenteret deres og fått bekreftet at pakkene ville være hos meg på mandag, som er dagen jeg får pengene jeg trenger for å betale... :)

 

Nå er med andre ord gode råd dyre. Må skaffe meg 11.000 til ikveld!

 

Nå skjer det vel ikke annet enn at Posten tar pakka med seg til nærmeste postkontor og så får jeg hente der senere (+betale gebyr, seff), men vi snakker svææære pakker her og jeg har ikke bil. Med andre ord, DERE må låne meg 11.000. På forhånd takk. Dere skal få diplom og alt. Come ooon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

  •  
  • Har du ikke penger, kommer den dyre pakken med en gang
     
  • Har du penger, kommer ikke pakkene.
     
  • Når du har brukt opp pengene du hadde når pakken ikke kom, så kommer den dyre pakken med en gang!
     

Hehe, høres kjent ut! :D

 

Forøvrig løste det seg, banken tillot at jeg overførte noen lapper fra BSU-kontoen. Jippi! No ska det power-spelast!

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Forøvrig løste det seg, banken tillott at jeg overførte noen lapper fra BSU-kontoen. Jippi! No ska det power-spelast!

Passe deg så du ikke får smell på skatten på grunn av den snille banken :thumbup:

 

Om jeg ikke tar helt feil så er dette uttaket brudd på BSU-reglene, noe som skal medføre at du får tillegg i skatten for 2006 tilsvarende det skattefradraget du har fått av uttaket.

Lenke til kommentar

Forøvrig løste det seg, banken tillott at jeg overførte noen lapper fra BSU-kontoen. Jippi! No ska det power-spelast!

Passe deg så du ikke får smell på skatten på grunn av den snille banken :thumbup:

 

Om jeg ikke tar helt feil så er dette uttaket brudd på BSU-reglene, noe som skal medføre at du får tillegg i skatten for 2006 tilsvarende det skattefradraget du har fått av uttaket.

Oi. Men jeg får jo penger på mandag som jeg seff setter rett in på BSU-konto'n. Sikkert ingen som legger merke til at det var litt mindre der et par dager.

 

Tror forresten banken vet hva den gjør. Når jeg sjekker BSU-kontoen så er det alltid en passe stor del som står oppført som "disponibel". Tror det betyr at summen ikke offisielt regnes som BSU-spart før ved nyttår.

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Berre litt ot iforhold til BSUen.

Skattefritaket gjelder pengene som er satt inn før årskiftet det året ein er i, så om du har satt inn 11k på bsu i år kan du ta dette ut igjen utan å få smell, men å ta ut meir enn kva du har satt inn det året skal ikkje vere mulig (og det vil vere eit brudd på vilkåra for BSU-kontoen)

On Topic:

Leveringa er jo også litt opp ti posten, men komplett har vore ekstremt effektiv i å få denne ordren ut av lageret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...