GRendal Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 tenkte å mekke en UD Shadowpriest snart, og lurer på hva som er den beste kombinasjonen av våpen utenom MC\BWL\ZG. Skal begynne på en ny server og ser ikke forbi strat\ubrs
MiteS Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Dette er den siste posten jeg åpner som er skrevet av deg GRendal. Du kommer omtrent _aldri_ med noe informativt eller interessant. Dette innlegget er kanskje teit, men jeg vil at du skal tenke deg litt grundigere om før du starter en ny topic fra nå av. Det du har skrevet i denne kunne du like gjerne skrevet under 'Off topic -> Annet -> Småprat om/rundt WoW'. Dette gjelder forsåvidt de 10 siste postene jeg har lest fra deg. Bare tenk litt over det, okei? Det er ikke alle som er interessert i alt du driver med. Mvh Mites
Loeve Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Dette er den siste posten jeg åpner som er skrevet av deg GRendal. Du kommer omtrent _aldri_ med noe informativt eller interessant. Dette innlegget er kanskje teit, men jeg vil at du skal tenke deg litt grundigere om før du starter en ny topic fra nå av. Det du har skrevet i denne kunne du like gjerne skrevet under 'Off topic -> Annet -> Småprat om/rundt WoW'. Dette gjelder forsåvidt de 10 siste postene jeg har lest fra deg. Bare tenk litt over det, okei? Det er ikke alle som er interessert i alt du driver med. Mvh Mites Agreed. Og har du ikke tusen forskjellige alts fra før av, Grendal?
Yosuf Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) PvP staven kanskje? med tanke på at du skal gå shadow Endret 6. oktober 2005 av Yosuf
Plomma2 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 utenom MC\BWL\ZG. benediction? Det er på øynene man først blir blind.
GRendal Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Dette er den siste posten jeg åpner som er skrevet av deg GRendal. Du kommer omtrent _aldri_ med noe informativt eller interessant. Dette innlegget er kanskje teit, men jeg vil at du skal tenke deg litt grundigere om før du starter en ny topic fra nå av. Det du har skrevet i denne kunne du like gjerne skrevet under 'Off topic -> Annet -> Småprat om/rundt WoW'. Dette gjelder forsåvidt de 10 siste postene jeg har lest fra deg. Bare tenk litt over det, okei? Det er ikke alle som er interessert i alt du driver med. Mvh Mites Agreed. Og har du ikke tusen forskjellige alts fra før av, Grendal? jo og så ? er vel lov å ha en til
GRendal Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Dette er den siste posten jeg åpner som er skrevet av deg GRendal. Du kommer omtrent _aldri_ med noe informativt eller interessant. Dette innlegget er kanskje teit, men jeg vil at du skal tenke deg litt grundigere om før du starter en ny topic fra nå av. Det du har skrevet i denne kunne du like gjerne skrevet under 'Off topic -> Annet -> Småprat om/rundt WoW'. Dette gjelder forsåvidt de 10 siste postene jeg har lest fra deg. Bare tenk litt over det, okei? Det er ikke alle som er interessert i alt du driver med. Mvh Mites greit greit du har litt rett i det du skriver. men når DET er sagt så synes jeg det er litt drøyt å bli forbanna over tråder på et forum. Når det gjelder de fleste forums så er det tråder man er interessert i, og tråder man er mindre interessert i. sistnevnte åpner man ikke . spørsmålet var greit formulert i topic så med mindre du er en snill priest som føler du vet svaret, så avstå fra å replye? ok? Ok. mvh Grendal Endret 6. oktober 2005 av GRendal
chokke Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Dette er den siste posten jeg åpner som er skrevet av deg GRendal. Du kommer omtrent _aldri_ med noe informativt eller interessant. Dette innlegget er kanskje teit, men jeg vil at du skal tenke deg litt grundigere om før du starter en ny topic fra nå av. Det du har skrevet i denne kunne du like gjerne skrevet under 'Off topic -> Annet -> Småprat om/rundt WoW'. Dette gjelder forsåvidt de 10 siste postene jeg har lest fra deg. Bare tenk litt over det, okei? Det er ikke alle som er interessert i alt du driver med. Mvh Mites greit greit du har litt rett i det du skriver. men når DET er sagt så synes jeg det er litt drøyt å bli forbanna over tråder på et forum. Når det gjelder de fleste forums så er det tråder man er interessert i, og tråder man er mindre interessert i. sistnevnte åpner man ikke . spørsmålet var greit formulert i topic så med mindre du er en snill priest som føler du vet svaret, så avstå fra å replye? ok? Ok. mvh Grendal så prester får ikke svare?
GRendal Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 så med mindre du er en snill priest som føler du vet svaret, så avstå fra å replye? ok? Ok. mvh Grendal så prester får ikke svare? pwned :!:
chokke Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 så med mindre du er en snill priest som føler du vet svaret, så avstå fra å replye? ok? Ok. mvh Grendal så prester får ikke svare? pwned :!: tenkte mer at det ikke finnes snille prester, de er alle arrogante jævler som tror de er verdt mest osv samme med at hunt00rs ruller på alt osv.
GRendal Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 forresten, si at du har +200 Shadowdamage igjennom items=? hva gjør det egentlig? er det ikke slik at du får full effect over 3.5 sec casts elns? så reduseres det tilsvarende på raskere spells? Men hva med dot? er det 200 spredt over hele dotten eller 200 pr tick?
chokke Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 forresten, si at du har +200 Shadowdamage igjennom items=? hva gjør det egentlig? er det ikke slik at du får full effect over 3.5 sec casts elns? så reduseres det tilsvarende på raskere spells? Men hva med dot? er det 200 spredt over hele dotten eller 200 pr tick? 200 pr tick såklart, noe annet ville vært urettferdig. Neida . Går tilsammen på hele doten.
Plomma2 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 På en dot vil du får 0,4 av de 200, altså 80 damage på den totale poten, hvis ikke jeg husker feil.
Bautastein Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Scepter of the unholy og umbral crystal gir mest +shadowdmg av alle blå items. Veldig bra kombo for en wannabewarlockpriest. Endret 7. oktober 2005 av Pinglebolle
NightKeeper Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Glowing Brightwood, Argent Crusader, Trindlehaven Eller Scepter of the Unholy + Spellbound Tome.
Bautastein Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Glowing Brightwood, Argent Crusader, Trindlehaven Eller Scepter of the Unholy + Spellbound Tome. De tre staffene og offhanden du foreslår er mer for pve enn pvp. Som shadowpriest trenger han +dmg -items. Hvis han absolutt skal ha en staff bør han velge Rod of the ogre magi
Thraze Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 forresten, si at du har +200 Shadowdamage igjennom items=? hva gjør det egentlig? er det ikke slik at du får full effect over 3.5 sec casts elns? så reduseres det tilsvarende på raskere spells? Men hva med dot? er det 200 spredt over hele dotten eller 200 pr tick? Nok et eksempel på at det går ann å spille seg til lvl 60 uten å ha noe snøring som helst om hvordan spillet funker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå