Gå til innhold

Omtale av Brothers in Arms: Earned in Blood (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Åssen har dere klart å gi dette spillet 9/10 i grafikk? Er vel ikke akkurat det grafikse dette spillet stiller hardest ut på. :dontgetit:

Når jeg bedømmer grafikk veier ofte det kunstneriske vel så tungt som det tekniske. Bakgrunnen for karakteren 9/10 for grafikk finner du begrunnet i omtalen. :)

Endret av mcgroven
Skrevet

håper virkelig Ai'n har blitt forbedra etter demo'n for den var noe av det dårligste jeg har sett på ÅR..

minte meg veldig om Ai'n på SOF2, de setter seg fast i alt, går nesten aldrig dit du ber dem, noe ganger rører de seg ikke i det hele tatt.

Skrevet

Skal spille spillet no på det vanskeligste, noe som er anbefalt om man liker utfordring :thumbup:

Tror jammen eg bestiller FEAR fra CDON også :cool:

Skrevet (endret)

Er dette oppfølgeren?? ser ikke ut som noe er gjort med grafikken ihvertfall :(

Er vist kun AI det er gjort noe med. Og historien.

Endret av Scortech
Skrevet
Er dette oppfølgeren?? ser ikke ut som noe er gjort med grafikken ihvertfall :(

Er vist kun AI det er gjort noe med. Og historien.

Tja veit ikkje om vi kan kalle det oppfølger, som nemnt i anmeldelsen så tolkes det som en utvidelsepakke.Eg ville også ha tolket det slik, men det er altså ett eget spill :yes:

Skrevet

Har fått spillt en del EIA nå, og eg ser ihvertfall forbedring i AI. No skal det sies at eg er på 3/4 brett så har tro på at det vil bli ein del vanskeligere etterhvert :cool:

Man kan faktisk ende opp med å snu slagmarken opp ned :p Fienden reagerer bedre på dine avgjørelser, og brettene virker mere åpne og tilbyre med frihet til å utføre actions, liker det indeed.

Spiller på det vanskeligste som er tilgjengelig, anbefaler andre å gjøre det også :thumbup:

Og humoren er på topp!! :innocent:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...