Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte alt der :) Gleder meg til du polerer det!

5510469[/snapback]

 

Takk, i dag har jeg polert et lian li deksel, tynneren funket dårlig på anodiseringen så dekselet måtte pusses, men jeg fikk det ganske blankt.

Har fått vekk lakken på cd dekslene så nå gjenstår bare å pusse og polere de..

 

Her er en liten teaser på hvordan det kommer til å bli:

DSCN1115.jpg

 

bildet er blurry med vilje..

 

ting som er polert: lian li deksel (1)

Kontrollpanel deksel

knapper

AC grill

 

ting som skal poleres: DVD-brenner

lian li deksler (3 stk)

mer?

 

Petter

Lenke til kommentar
Nyydelig! Blir bare bedre og bedre! Skal du polere Bulgin-bryteren også? Det som hadde vært kult er om du hadde polert hele stasen, altså det inni også, men det tar aaalt for lang tid ;)

5518785[/snapback]

Neida, jeg holder jo på å skal polere hele innsiden av mitt :dribble:

 

Men topp det der :thumbup: Så like bra ut det kontrolpanelet som i går når du viste med det :love:

 

Flott, da vet jeg at andonisering må pusset. Sparte jeg meg for det bryet, skal polere noen selv på neste mod eller på den jeg holder på med nå.

Lenke til kommentar
Nyydelig! Blir bare bedre og bedre! Skal du polere Bulgin-bryteren også? Det som hadde vært kult er om du hadde polert hele stasen, altså det inni også, men det tar aaalt for lang tid ;)

5518785[/snapback]

Neida, jeg holder jo på å skal polere hele innsiden av mitt :dribble:

 

Men topp det der :thumbup: Så like bra ut det kontrolpanelet som i går når du viste med det :love:

 

Flott, da vet jeg at andonisering må pusset. Sparte jeg meg for det bryet, skal polere noen selv på neste mod eller på den jeg holder på med nå.

5518844[/snapback]

 

Merk deg at for meg funket det ikke å pusse, jeg brukte en børste på en borremaskin, og så pusset jeg fra 240 til 1200 k for å få det jevnt og fint ;)

 

kom ikke en eneste ripe i dekslene når jeg pusset :S

 

Petter

Lenke til kommentar

Hei.

 

 

Vrææææl ! hadde jeg vist at det hadde blitt såååå fett så hadde jeg aldri gitt det bort !

(Tulla :) )

 

 

Nei detta ser ut til å blir en kjempe mod spør du meg, liker alt ved det, bra farge sammensettning, bra utført arbeid osv....

 

Nei et jæskla bra prosjekt,

 

Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei.

 

 

Vrææææl ! hadde jeg vist at det hadde blitt såååå fett så hadde jeg aldri gitt det bort !

(Tulla :) )

 

 

Nei detta ser ut til å blir en kjempe mod spør du meg, liker alt ved det, bra farge sammensettning, bra utført arbeid osv....

 

Nei et jæskla bra prosjekt,

 

Stå på  :thumbup:

5524891[/snapback]

 

:innocent: tusen takk for det flotte komplimentet DJ-Sonic, prøver å få det så bra som mulig vettu, er ingen vits i å gjøre noe dårlig når man først gjør det ;)

 

Har 2 lianli deksler igjen+ et lian li deksel til diskettbrønnen, håper jeg får gjort noe i morgen, ellers blir det gjort på fredag.. :D

 

Vet dere hvor jeg kan få tak i noe netting som hadde passet bra i fronten?

 

Petter

Lenke til kommentar

hm, ja kanskje det

 

Men jeg kunne ikke dy meg jeg...

 

Her er bildet av kontrollpanelet slik det ser ut nå, med LCD på

DSCN1126.jpg

 

Her er grillen:

DSCN1122.jpg

 

Kontrollpanelet skal behandles med noe polish, men jeg skal arbeide på den så har ikke tatt bryet enda ;)

 

synes dere?

 

Petter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...