MrLee Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 det er bare Mach 4, men nei, han overdriver litt
kenneth11 Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 det er bare Mach 4, men nei, han overdriver litt hvem, jeg? nope omartinfly: sitte i skyttergrav = enkelt for attackhelo å ta deg Bunker = et par velplasserte bomber
chokke Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 det er bare Mach 4, men nei, han overdriver litt hvem, jeg? nope omartinfly: sitte i skyttergrav = enkelt for attackhelo å ta deg Bunker = et par velplasserte bomber ja, for alle vet at det er umulig å bli tatt av attack heli i skauen, heller ikke velplasserte bomber treffer O.o
omartinfly Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 omartinfly: sitte i skyttergrav = enkelt for attackhelo å ta deg Bunker = et par velplasserte bomber Vel heli kan fly over linjer ja. Men har du noen gang sett et skyttergravs kompleks? Poenget er å gjøre siktelinjene korte med stadige hjørner og buktninger tilfelle storming. Stillingskrig minner mest om SIBO og betyr nærkamp! Wake island minner mest om en golfbane.
Elendil Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Wake island minner mest om en golfbane. Så sant. :!:
MrLee Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hadde en sinnsyk opplevelse her forleden på wake. kjørte i min nyervervede Type 98 på vei nordover mot den NordØstre basen, som USMC selvfølgelig hadde fanget. Akkurat da jeg passerer den åsen der det ene flyet fra WW2 er styrta på østre side av veien, hører jeg "Enemy Chopper spotted" kime inn over radioen. Nysjerrig jævel som jeg er, roterer jeg kanonen, bare i tilfelle. Tror dere ikke at jeg såvidt skimter omrisset av en Blackhawk fly på sørsida av øya mot beach CP? Tulling som jeg er skyter jeg ett enkelt skudd litt fremfor blackhawken for morro med tanksen før jeg snur meg til bake for å konsentrer meg om Fienden der. Tror dere ikke det neste som fyller miniloggen i hjørne er 5 kills?
DurinVIII Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Heh...er ikke altid så mye som skal til. Har selv skut ned et av kinas helikoptre med pkm, og akuratt nå i stad ble jeg selv skutt ned av en kis med m203
Ozelot Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) lure på om jeg skal kjøpe meg joystick bare for Wake(og baner som er tilegnet fly). Pkm , er dette maskingeværet til China ? Og er M203 granatkasteren ? Endret 12. oktober 2005 av Ozelot
MrLee Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 PKM er unlock MGen til Support M203 er granatkasteren til USMC Assault klassen ja
Berd Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 ps. Ble Sinnsykt sur i går, la ut en claymore på et veldig kjekt sted. Tok ca. 20 sekunder før en IDIOT selvfølgelig fra mitt eget lag løper bort og dreper seg selv på den for så å gi punish. Seriøst hadde jeg vært i samme rom som han hadde jeg slått ham i øyet så han begynner å se litt bedre 4955348[/snapback] Beklager for å bumpe, men jeg tror jeg var i same rom som han. Var dette på en bru i den tåkelagte islamske byen? For kompisen min gikk rett på en mine som vi begge så ble lagt ned, og han gav punish, selv hvor mye jeg sa at det var hans egen feil.
kenneth11 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Skrevet 15. oktober 2005 ps. Ble Sinnsykt sur i går, la ut en claymore på et veldig kjekt sted. Tok ca. 20 sekunder før en IDIOT selvfølgelig fra mitt eget lag løper bort og dreper seg selv på den for så å gi punish. Seriøst hadde jeg vært i samme rom som han hadde jeg slått ham i øyet så han begynner å se litt bedre 4955348[/snapback] Beklager for å bumpe, men jeg tror jeg var i same rom som han. Var dette på en bru i den tåkelagte islamske byen? For kompisen min gikk rett på en mine som vi begge så ble lagt ned, og han gav punish, selv hvor mye jeg sa at det var hans egen feil. 5011058[/snapback] psst...den tåkelagte byen heter Karkand
MrLee Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 (endret) islamsk by? mekka? (se signatur) Endret 15. oktober 2005 av MrLee
MaX [NOR] Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 WI 2007 er em gøy map å være commander på. Spesielt hvis Amrikanerene får 1 flagg og er artillery mat gjennom hele mappen. Men hvis du har en gjøk av en commander som springer rundt som soldat er laget ditt dømt til å tape.
TheDarkListener Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Men hvis du har en gjøk av en commander som springer rundt som soldat er laget ditt dømt til å tape. 5012325[/snapback] Eller flyr...
monzilla Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 (endret) wake er et fett kart, men det er litt kjipt å være *kina dersom USMC tar hovedbasen, man kan glemme alt som heter kjøretøy siden det til en hver tid er ørten fly i luften som kun trenger å konsentrere seg om hva som skjer på bakken. Endret 16. oktober 2005 av monzilla
chokke Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 wake er et fett kart, men det er litt kjipt å være MEC dersom USMC tar hovedbasen, man kan glemme alt som heter kjøretøy siden det til en hver tid er ørten fly i luften som kun trenger å konsentrere seg om hva som skjer på bakken. 5015388[/snapback] kina* helt enig, er til og med kjedelig å fly når man kun kan bombe her og bombe der. et lite tips for poeng, hver support fikk 20 supply poeng på 3 minutter
MrLee Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 at USMC i tillegg får en F18 der er totalt overdrevent i tillegg.. 3 fly? 3!!
chokke Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 at USMC i tillegg får en F18 der er totalt overdrevent i tillegg.. 3 fly? 3!! 5015520[/snapback] men flyet er digg
kenneth11 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 at USMC i tillegg får en F18 der er totalt overdrevent i tillegg.. 3 fly? 3!! 5015520[/snapback] vær glad de ikke får en F-15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå