kenneth11 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 som alle vet har et nytt map, Wake Island 2007, blitt sluppet med 1.03 patchen til BF2. Hva synes dere om mappet? Personlig synes jeg det er et av de beste mappene til BF2 hittil. Litt som Midway i BF1942 med masse plass å fly på , pluss at det er sånn passe vanskelig for begge sider å forsvare og angripe.
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Masse plass å boltrte seg på i luften, morsomt. Ellers er det et helt strait map..
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 er mest random zreg, skyt alt som beveger seg og man er trygg
kenneth11 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 er mest random zreg, skyt alt som beveger seg og man er trygg Jihad Jeep er moro på Wake Island Det eneste problemet er at det er alt for enkelt å sprenge Amerikanernes artilleri. Det er jo plassert på en knøttliten øy, så man trenger jo bare å slippe løs sitt eget artilleri (counter-batterying, som det heter)
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 kom på det aller morstomte er jo å steile båtene . holdt på i 4-5 runder igår kun med å steile.
_Paulsen_ Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har ennå ikke spilt dette brettet, men det skal bli moro å teste dette. Har hørt mye positive ting om det hvertfall
Vice Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har ikke testet det ennå, men jeg ser for meg at dette utarter seg til å bli et map hovedsaklig bestående av kun snipere og konstant bombing fra fly....
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 ikke fått testet enda :/ dumme, fulle bf2.n0 servere og selvfølgelig er det ingen på de andre serverene som vil kjøre det mappet, "fordi det jo er 2 dedikerte 64 spiller servere til det!"...hva pokk hjelper det når du ikke kommer inn?
halola Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har ikke testet det ennå, men jeg ser for meg at dette utarter seg til å bli et map hovedsaklig bestående av kun snipere og konstant bombing fra fly.... Det er ganske mye vegetasjon, som gjør det morsomt å snike seg rundt som sniper, men også som alt annet. Er ganske enkelt å unngå snipere også, ettersom det er en "rygg på hele øya utenom flyplassen. så hvis man blir beskutt av en sniper går man over på den andre siden og gjemmer seg. Synes brettet er veldig balansert, og MORO å spille på. Tror også de har optimert nett-koden, virker mye mer stabilt, og flyter bedre nå. Yeaj! ps. Ble Sinnsykt sur i går, la ut en claymore på et veldig kjekt sted. Tok ca. 20 sekunder før en IDIOT selvfølgelig fra mitt eget lag løper bort og dreper seg selv på den for så å gi punish. Seriøst hadde jeg vært i samme rom som han hadde jeg slått ham i øyet så han begynner å se litt bedre
kenneth11 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 ikke fått testet enda :/ dumme, fulle bf2.n0 servere og selvfølgelig er det ingen på de andre serverene som vil kjøre det mappet, "fordi det jo er 2 dedikerte 64 spiller servere til det!"...hva pokk hjelper det når du ikke kommer inn? fant 2 servere som spiller Wake konstant, 64 spiller. Husker selvfølgelig ikke hva de heter nå
DurinVIII Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har ikke testet det ennå, men jeg ser for meg at dette utarter seg til å bli et map hovedsaklig bestående av kun snipere og konstant bombing fra fly.... Vel, det med snipinga stemmer. Halveparten av alle spillere er snipere nå. Håper det går over om litt, nå har jo ALLE unlocka M95.
Rayline TWB Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 ps. Ble Sinnsykt sur i går, la ut en claymore på et veldig kjekt sted. Tok ca. 20 sekunder før en IDIOT selvfølgelig fra mitt eget lag løper bort og dreper seg selv på den for så å gi punish. Seriøst hadde jeg vært i samme rom som han hadde jeg slått ham i øyet så han begynner å se litt bedre Ja, er det ikke trivelig med sånne idioter.....!!? Jeg skjønner fremdeles ikke at folk punisher for sånne ting - som jo er åpenbart at ikke du har satt der for å teamkille dine egne folk...........jeg bare fatter det ikke!! Skjønner ikke hvilken glede de har av å punishe for sånt......??
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 en ting som er genialt er at du nesten alltid kjemper på to fronter, og siden pub spillerne "go with the flow" blir basen de kommer fra tatt fra den andre sia. hvis noen skjønte
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har ikke testet det ennå, men jeg ser for meg at dette utarter seg til å bli et map hovedsaklig bestående av kun snipere og konstant bombing fra fly.... Vel, det med snipinga stemmer. Halveparten av alle spillere er snipere nå. Håper det går over om litt, nå har jo ALLE unlocka M95. folk bruker det mye nå fordi det er nytt og kult. bare vente litt, så går 90% av dem lei igjen
kenneth11 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 Har ikke testet det ennå, men jeg ser for meg at dette utarter seg til å bli et map hovedsaklig bestående av kun snipere og konstant bombing fra fly.... Vel, det med snipinga stemmer. Halveparten av alle spillere er snipere nå. Håper det går over om litt, nå har jo ALLE unlocka M95. folk bruker det mye nå fordi det er nytt og kult. bare vente litt, så går 90% av dem lei igjen er lei det allerede, siden jeg spilte på en server med all unlocks før
kenneth11 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 ikke fått testet enda :/ dumme, fulle bf2.n0 servere og selvfølgelig er det ingen på de andre serverene som vil kjøre det mappet, "fordi det jo er 2 dedikerte 64 spiller servere til det!"...hva pokk hjelper det når du ikke kommer inn? søren og, nå skulle jeg legge fram IP'en på en 24/7 Wake Island server, men glemmer det selvfølgelig akkurat i det jeg kommer ned til Windows.
Torjus Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 kom på det aller morstomte er jo å steile båtene . holdt på i 4-5 runder igår kun med å steile. Hvordan gjør du det?
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 kom på det aller morstomte er jo å steile båtene . holdt på i 4-5 runder igår kun med å steile. Hvordan gjør du det? hvis du kjører fra arti øya der amerikanerne spawner, ser du et fly under vann med en liten halebit stikkende opp. Kjør over den i forskjellige stillinger og le
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå