p0zz Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg har lyst til å skaffe meg (så mye som mulig) av dreadmist for shadowpriest. Settet gir 3: +4 Fire Resistance. 3: +4 Shadow Resistance. 5: Increases damage done to Demons by magical spells and effects by up to 14. 6: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 21. 7: Restores 2 health every 5 sec. 8: Improves your chance to get a critical strike with Shadow spells by 2%. I kombinasjon med shadowspec og disc (10% mer mana i disc talents, og 10% mindre mana cost for instant spells (brukes mye)) burde ikke dette funke veldig bra pvp? Et naturlig valg mener jeg å velge warlocks blå sett. Uansett, dreamist head og shoulders ser rått ut. (Kjede seg post) - Blir jeg flamed om jeg roller med en lock som trenger i gruppa? Eller er det et slags ffa set for mage priest og warlock? Endret 4. oktober 2005 av p0zz
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har lyst til å skaffe meg (så mye som mulig) av dreadmist for shadowpriest. Settet gir 3: +4 Fire Resistance. 3: +4 Shadow Resistance. 5: Increases damage done to Demons by magical spells and effects by up to 14. 6: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 21. 7: Restores 2 health every 5 sec. 8: Improves your chance to get a critical strike with Shadow spells by 2%. I kombinasjon med shadowspec og disc (10% mer mana i disc talents, og 10% mindre mana cost for instant spells (brukes mye)) burde ikke dette funke veldig bra pvp? Et naturlig valg mener jeg å velge warlocks blå sett. Uansett, dreamist head og shoulders ser rått ut. (Kjede seg post) - Blir jeg flamed om jeg roller med en lock som trenger i gruppa? Eller er det et slags ffa set for mage priest og warlock? er jo "warlock" sett. elelrs så skal jeg i protest rulle på prestesettet med lame excuse om at spirit gir mindre downtime
Xtra Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Dreadmist er bedre enn devout for shadowpriests. Dette også pga av det er en del stam/int. Spirit er ikke så viktig for en shadowpriest.
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Dreadmist er bedre enn devout for shadowpriests. Dette også pga av det er en del stam/int. Spirit er ikke så viktig for en shadowpriest. ja, men først og fremst mener jeg at locks skal få dreadmist, så kan mager og prester krangle etter locken har sin del.
Xtra Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Joda er forsåvidt enig med deg om det. Jeg ville ikke likt at en pally kom og stakk av med valor skuldrene mine for å si det på den måten Endret 4. oktober 2005 av Xtra
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Joda er forsåvidt enig med deg om det. Jeg ville ikke likt at en pally kom og stakk av med valor skuldrene mine for å si det på den måten akkurat, bare fordi palydanen skulle bli bedre på melee, noe "den ikke er skapt for"
Xtra Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Nei fordi Lightforge er komplett ubrukelig for en warrior. Mens for en retri pally er LF dårlig for de iforhold til valor.
digitalglenn Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 ja dreadmist ER bedre for en shadowpriest.. men wlock HAR første prioritet UANSETT! hvis det ikke er noe wlock med eller han har delen fra før er det fritt fram for prester MEN mager kan brenne.... shadowpreist burde gå forran mager der synes nå jeg
csboy Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 ja dreadmist ER bedre for en shadowpriest.. men wlock HAR første prioritet UANSETT! hvis det ikke er noe wlock med eller han har delen fra før er det fritt fram for prester MEN mager kan brenne.... shadowpreist burde gå forran mager der synes nå jeg å hvorfor det?
IntelAmdAti Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hvert class har et eget speiselt sett utstyr, dette er bombesikkert selv om settet til karakteren din ikke nødvendigvis er det beste. De som har spilt lenge vet gjerne at en etterhvert får lyst å samle sammen hele "settet sitt". Rogues samler gjerne shadowcraft settet selv om det er annet utstyr som ikke bare er bedre men også mye lettere å få tak i. Warlock har sitt sett, prester har sitt eget sett, andre klasser sine sett, dette er noe de aller fleste respekterer.
bidz Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Dreadmist er greit til shadowpriests, men det finnes MYE MYE MYE bedre equipment som er enklere og samle på ute og går. Robe of Winter Night, Crimson Felt Hat, Skyshroud Leggings, mantle som dropper av rattlegore i scholo +++ Dreadmist sin set bonus sucks. Robe of Winter Night har jo +40 dmg til shadow spells, på bare 1 item - til sammenligning. Skyshroud Leggings har +34 dmg alene. De mantle'ne som dropper av rattlegore har vel 16sta, 9int og +16 shadow spell dmg. Crimson Felt Hat har +30 dmg. Så på 4 deler er det +120 dmg på spells. Hat/Leggings får også økt healing/etc. på sine verdier dmg verdier. 2 health hvert 5 sec er ingenting, bare og glemme. 2% og critte med shadowspells er greit, men ikke noe en shadowpriest trenger.. En shadowpriest har kun 1 spell en kan critte med, mindblast. mindflay/sw:p/devouring plague (om en er undead) kan ikke crittes, så +crit utstyr er bare og glemme for shadowpriests - null prioritet. +4 fr / + 4 shadow resistance.. joda.. hjelper sikkert på kjempemye, lol. Stats messig er det jo litt sta på dreadmist, men istedenfor og grinde instances og samle dreadmist og passe hver gang warlocks har Need, så er det MYE kjappere og samle på alternative og mye bedre items. Endret 5. oktober 2005 av bidz
Digidice Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Takk til deg bidz, va veldig masse flotte forslag her Er selv lv 60 shadow priest så di tinga du nevnte der er jo supermax da jeg healer bedre med di og gjør mer skade, hva mer kan en prest forlange.
Griznah Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Thuzadin Sash fra Dark Strat/Baron (fra første crypt-bossen). bidz ramset vel opp alt utstyret jeg hadde på warlocken min Shoulders: Burial Shawl, Deadwalker Mantle, Elder Wizards Mantle Wand: Bonecreeper Stylus fra Gandling
John Keats Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Det er ikke noe galt i og rolle på Dreadmist som priest. Heg har selv rolla på mange av delene som mage, uten og møte protest fra warlocks.
JoeDohn Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Det kommer litt an på serverens normer tror jeg. Ganske sikkert på at priests ikke kan rolle på linje med warlocks, men må vente til alle lockene har det de skal på Silvermoon. Når det er sagt er dette det klart mest akseptable tilfellet av alternativ bruk av tier 0-set. Selv om det er items med bedre egenskaper så skjønner jeg godt hvorfor en shadowpriest skulle ville sikle på Dreadmist.
Bautastein Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Som warlock ble jeg både fratatt dreadmist slippers og shoulders av en priest. Ikke så veldig hyggelig. Det finnes mange kombinasjoner som er mye bedre enn dreadmist (blå) Robe of winter night, skyshroud leggings, crimson felt hat og deadwalker mantle er nevnt. I tillegg bør du se på Felcloth gloves (+33 shadowdmg) og malekis footwraps (+27 shadowdmg), samt anastari heirloom neck (+13 shadowdmg). Med items som dette vil du få endel stamina, mindre intellect og lite spirit, altså rent pvp-gear (men det er det du har valgt når du er shadowspeccet). Endret 5. oktober 2005 av Pinglebolle
NightKeeper Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Dreadmist ruler for Shadowpriests. EDIT: Dreadmist eier for alle clothcasters. Hvis du virkelig vil ha nytte av en shadowspecc, så specc 36/15.
JRL Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) uhm, få deg +dmg gear med stats. glem slike set items sier nå jeg eks: http://www.thottbot.com/?i=35746 Edit: mulig dette har blitt sagt før, men gadd ikke sjekke Endret 5. oktober 2005 av JRL
M@R7!N Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 16 i shadow er vel ikke akkurat skikkelig shadowspec? Mener sikkert 16/36 shadow.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå