Gå til innhold

Shadowpriest med dreadmist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
- Blir jeg flamed om jeg roller med en lock som trenger i gruppa? eller er det et slags ffa set for mage priest og warlock?

Svaret er JA! Rollet senest i dag på dreadmist legs som mage... Du aner ikke hvordan warlocken regerte på det, men de andre i raidet mente det var helt rettferdig. Dreadmist blir og er et pvp sett for alle casters! Jeg gidder ikke ta hundre runs for å sitte igjen med fullt magister pve sett..

Skrevet
- Blir jeg flamed om jeg roller med en lock som trenger i gruppa?  eller er det et slags ffa set for mage priest og warlock?

Svaret er JA! Rollet senest i dag på dreadmist legs som mage... Du aner ikke hvordan warlocken regerte på det, men de andre i raidet mente det var helt rettferdig. Dreadmist blir og er et pvp sett for alle casters! Jeg gidder ikke ta hundre runs for å sitte igjen med fullt magister pve sett..

mens det må faktisk warlocks fordi det er vårt PVE sett... :roll:

Skrevet
- Blir jeg flamed om jeg roller med en lock som trenger i gruppa?  eller er det et slags ffa set for mage priest og warlock?

mens det må faktisk warlocks fordi det er vårt PVE sett... :roll:

Ord

Skrevet

Magistersettet suger også balle for mage, så jeg rolla alltid på dreadmist. Dog som situasjonen er idag med zg, hvor gearet som dropper der > * skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder å dra til ubrs, scholo etc. for å få bajsgear.

Skrevet

Merkelig hvor forskjellig det er hvem som får rolle på serverene. På Doomhammer får ingen priest/mage rolle mot en Warlock for Dreadmist. Hvis de absolutt vil ha DM stiller de bak lockene i kø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...