dimdal Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 16 i shadow er vel ikke akkurat skikkelig shadowspec? Mener sikkert 16/36 shadow. Nice 52 talent points, level 61 da?
Darx* Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 - Blir jeg flamed om jeg roller med en lock som trenger i gruppa? eller er det et slags ffa set for mage priest og warlock? Svaret er JA! Rollet senest i dag på dreadmist legs som mage... Du aner ikke hvordan warlocken regerte på det, men de andre i raidet mente det var helt rettferdig. Dreadmist blir og er et pvp sett for alle casters! Jeg gidder ikke ta hundre runs for å sitte igjen med fullt magister pve sett..
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 - Blir jeg flamed om jeg roller med en lock som trenger i gruppa? eller er det et slags ffa set for mage priest og warlock? Svaret er JA! Rollet senest i dag på dreadmist legs som mage... Du aner ikke hvordan warlocken regerte på det, men de andre i raidet mente det var helt rettferdig. Dreadmist blir og er et pvp sett for alle casters! Jeg gidder ikke ta hundre runs for å sitte igjen med fullt magister pve sett.. mens det må faktisk warlocks fordi det er vårt PVE sett...
Tbau5 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 - Blir jeg flamed om jeg roller med en lock som trenger i gruppa? eller er det et slags ffa set for mage priest og warlock? Svaret er JA! Rollet senest i dag på dreadmist legs som mage... Du aner ikke hvordan warlocken regerte på det, men de andre i raidet mente det var helt rettferdig. Dreadmist blir og er et pvp sett for alle casters! Jeg gidder ikke ta hundre runs for å sitte igjen med fullt magister pve sett.. mens det må faktisk warlocks fordi det er vårt PVE sett... Ord
Plomma2 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Priest tok nettopp dreadmist masken min :/ Yarr. Men jeg skal ikke klage. Jeg fikk Pattern: Robe of the Void.
Coaxmetal Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Magistersettet suger også balle for mage, så jeg rolla alltid på dreadmist. Dog som situasjonen er idag med zg, hvor gearet som dropper der > * skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder å dra til ubrs, scholo etc. for å få bajsgear.
NightKeeper Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 36 disc? inc crit greia? 36 Shadow seff, 15 disc.
p0zz Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Ok takk alle. Spessielt bidz, har notert det meste i et notepad doc
Energi Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Merkelig hvor forskjellig det er hvem som får rolle på serverene. På Doomhammer får ingen priest/mage rolle mot en Warlock for Dreadmist. Hvis de absolutt vil ha DM stiller de bak lockene i kø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå