Gå til innhold

eoLithic Tribute - gråt du?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Synes den er bra, men personlig liker jeg Mindtrek LAN filmen(02/03?) best. På en sterk andreplass, min egen :D.

Mindtrek filmen har jeg veldig lyst til å se. Men finner den ikke :blush: har du link som faktisk funker?

*fant den på en polsk siden nå* hehe

Endret av detvarvondtdet
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem a eoL spillerne spiller sammen i dag? Og i hvilke klaner?  Er det noen mulighet for en "reunion"?

Nei.

De fleste har vært innom NoA.

ok. litt trist kanskje. Sikkert mange som ville syntes det var kult med en reunion.

Skrevet
Fikk litt "those were the days" tristhet over meg ja. På den tiden var det kjekkere å både følge med og spille selv.

Hadde den "those were the best days of my life" sangen som bla er brukt i siste episode av seinfeld blitt brukt så hadde det hatt enda mer inntrykk.

Og kjekt å se gode gamle CS versjoner igjen. Det var vel 1.4 og 1.5 i den videoen. :cry:

Siste sangen in Seinfeld er vel green day - time of your life?!

Så filmen sist år, gråt ikke men ja den klanen er noe av det beste verden har sett. Men, det begynner å blir litt siden nå da tersekelen er vel hevet en del.

Skrevet
Fikk litt "those were the days" tristhet over meg ja. På den tiden var det kjekkere å både følge med og spille selv.

Hadde den "those were the best days of my life" sangen som bla er brukt i siste episode av seinfeld blitt brukt så hadde det hatt enda mer inntrykk.

Og kjekt å se gode gamle CS versjoner igjen. Det var vel 1.4 og 1.5 i den videoen.  :cry:

Så filmen sist år, gråt ikke men ja den klanen er noe av det beste verden har sett. Men, det begynner å blir litt siden nå da tersekelen er vel hevet en del.

Nivået er nok bedre, og terskelen for å bli best er nok høyere ja. Men en som har spillt aktivt siden 2001 har jo ikke blitt noe dårligere heller da.. heller bare blitt bedre selv også..

*sangen er time of your life. sist fremført av Green day*

Skrevet
Blir nesten litt sjokkert når jeg ser hvor mange som faktisk ikke har gjort det.

Typisk. Man kan ikke regne med at alle som spiller CS har sett den vettu. Ikke alle som tar seg tid til å følge med.

Skrevet (endret)
Typisk. Man kan ikke regne med at alle som spiller CS har sett den vettu. Ikke alle som tar seg tid til å følge med.

Neia, men når du ser hvor mange her som har bilt seg inn at eoL slo SK 6/7, og ikke 6/6, ganger, kan en begynne å lure.

Endret av sosohal
Skrevet (endret)

Og kjekt å se gode gamle CS versjoner igjen. Det var vel 1.4 og 1.5 i den videoen.  :cry:

Har ikke sett episoden, men du tenker nok påå Green Day - Good riddance.

Laster ned den nå. Blir den 4. eoLothic "filmen" jeg har. :p

EDIT: Sosohal, i en av eoL sine fragmovies (den som bare ble kalt "eoLithic") stod det at dem slo Schroet Kommando 6 av 7 ganger.

Endret av Rune_F
Skrevet

Åh, herregud. Hadde nesten glemt denne filmen!

Den er seriøst rørende. Musikken er nydelig, alt er toppers, hvorfor døde klanen? Gah!

Skrevet

Seriøst, helt seriøst, var det faktisk noen av dere som var i nærheten av å gråte? Altså fysisk gråte?

Hvis så, plukk opp telefonen og bestill time hos en psykolog, for det trenger dere! :nei:

Skrevet
[iC' date=06/10/2005 : 13:21] Seriøst, helt seriøst, var det faktisk noen av dere som var i nærheten av å gråte? Altså fysisk gråte?

Hvis så, plukk opp telefonen og bestill time hos en psykolog, for det trenger dere! :nei:

Tja, fikk iaffal en ganske trist følelse inni meg av slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...