Dondrio Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Har sittet og tenkt litt og kom på en ekstrem god alle tauren skulle ha! (ihvertfall alle tauren jenter) Produsere sin egen melk? Så slipper de og kjøpe mana drikke osv! noen som støtter meg?
chokke Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 for INGEN har tenkt på det før iaffal.... uansett, som om de ikke er imba nok fra før... (flame me) Da skulle de andre klassene fått noe annet og, orc kunne hatt 5% mer str eller no O.o humans kunne hatt cooldown ting med mer xp i den tia
Bytex Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Ja, også kunne alle springe bort til female taurens og si "Can I suck you tit please?" Genialt forslag..right.
cheeplix Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Gief cow milk plx. Chokke: Hva har xp med humans å gjøre? Tauren=ku=melk. Human=?=xp
chokke Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Gief cow milk plx. Chokke: Hva har xp med humans å gjøre? Tauren=ku=melk. Human=?=xp xp har med at mennesker er grådige og skal alltid ha mest mulig, derfor mest mulig xp . bare skrev noe i farta da.... uansett diskrimerende å kalle en tauren en ku. som å kalle en pakistaner svarting.
Bytex Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Og likevel er Tauren den eneste rasen som har en egen speech emote på /moo Ikke rart man kaller de kyr når de springer rundt og roper Mooooo.
notorled Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Er det bare jeg som ser for meg ekle stunder med den ability'n på RP servere? Oo
p0zz Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Ja, også kunne alle springe bort til female taurens og si "Can I suck you tit please?" Genialt forslag..right. HEAhaehae
andiss Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor ikke gutter. Tenkt om det er noe Homofile der ute da? Eller Female Tauren som sier " i need som milk, can i plz Suck your Dick. il pay you 50 silver" Edit : leif Sorry for ordbruke men måtte bare
Bautastein Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Har du noen gang sett en mor drikke sin egen brystmelk? Tror nok ikke dette slår igjennom:P
oophus_3do Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Uhh, hadde vært ekkelt... "vent på kua, han skal drekke litt av sin egen melk først"
Anubizzzz Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Kick gnome ability. Kick the gnome. causing a knockback for 10 yards
Sandiz Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 syntes ku skal kunne conjoure leetago ktnxdie :o
SCV Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Kick gnome ability. Kick the gnome. causing a knockback for 10 yards Aggreed
Rippey Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Male Taurens kan ikke conjure milk da, siden de er okser? Skjønner ikke hvordan denne kan funke..
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Male Taurens kan ikke conjure milk da, siden de er okser? Skjønner ikke hvordan denne kan funke.. "melk"
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 <- Ruller rundt på gulvet og ler så rompen faller av. Så. Utrolig. Morsomt.
brillan Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Har alltid Ice cold milk i backpack Trade me for milk
atrax Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Kick gnome ability. Kick the gnome. causing a knockback for 10 yards Liker bedre "Stomp gnome: Only usable on gnomes. Reduces target's size to 10% of original size, and disables the /laugh emote for 60 mins." Ørene mine blør nemlig når gnomer ler.
DeeTee Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Så, hvor skal Male tauren produsere melk da? Da vil jeg at min NE Male også skal produsere sin egen melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå