GRendal Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 hei! i perioder bugger Wow noe heilt sykt. Når jeg logger inn heter alle Unknown entity, ingen abilities responderer, og jeg blir disconnecta. På MS står det 0 (lag). Har sletta WDB og WDF filene flere ganger, og un-innstallert alle Addons. Hva kan dette skyldes?
Xtra Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det er nok et problem med internett linjen din... Hvilken leverandør og hastighet har du? Og opplever du latency problemer i andre spill?
GRendal Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 jepp tror nok det er det. får bare vente til det går over..
OscarWoHA Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det står en sticky på blizz-forumet om det. Les den. Følg den. Hurra. Det løste seg for meg.
Nikkor Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Problemet var Nvidia sin branmur hos meg, funket når jeg satte inn et ekstern nettværks kort...
DezTruckTor Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Problemet var Nvidia sin branmur hos meg, funket når jeg satte inn et ekstern nettværks kort... Du har vel ikke et hovedkort med NForce4? Jeg hadde de samme problemene, men det ble en del bedre etter at jeg forandret på et par instillinger (husker ikke hvilke i farten).
Nikkor Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Nei, det var Nforce 3 250.Men det er omtrent det samma oppsettet.
Rookie_NO Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Blizzard har gått ut med en fix som ordner problemene med nforce v3 og 4. Se sidene deres for løsning. (Hint : søk på stack overflow)
GRendal Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Problemet var Nvidia sin branmur hos meg, funket når jeg satte inn et ekstern nettværks kort... Du har vel ikke et hovedkort med NForce4? Jeg hadde de samme problemene, men det ble en del bedre etter at jeg forandret på et par instillinger (husker ikke hvilke i farten). har Nforce 4 jo! shuttle SN25!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå