Gå til innhold

Hjelp til å komme i gang med å lage et design


Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp til å komme i gang med å lage et design til en webside. Han som jeg lager siden for eier et forlag som først og fremst gir ut ordbøker og romaner. Firmaet driver også med oversettelser innen de fleste språk. Noen som har noen idéer til websiden? Eller noen som gidder å lage en skisse? :love:

 

På forhånd, tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart hvordan folk tar på seg oppdrag uten å ha en eneste ide om hvordan oppdraget skal løses :hmm:

 

Uansett, første bud er å finne ut hva siden skal bestå av innholds- og funksjonsmessig. Er det en enkel presentasjonsside av forlaget med et kontaktskjema som det mest interaktive på hele siden, eller skal det være tjenester og funksjonalitet utover dette?

 

Se også på andre forlags nettsider for mer inspirasjon.

Lenke til kommentar
Uansett, første bud er å finne ut hva siden skal bestå av innholds- og funksjonsmessig. Er det en enkel presentasjonsside av forlaget med et kontaktskjema som det mest interaktive på hele siden, eller skal det være tjenester og funksjonalitet utover dette?

Det skal være en presantasjon av alle bøkene som er utgitt, informasjon ang. oversettelser, kontaktinfo ++. Websiden skal også oversettes til andre språk.

 

Se også på andre forlags nettsider for mer inspirasjon.

God idé, skal gjøre det nå...

Endret av phex
Lenke til kommentar
Han som jeg lager siden for eier et forlag som først og fremst gir ut ordbøker og romaner.

 

Noen som har noen idéer til websiden? Eller noen som gidder å lage en skisse?

Du lager ikke akkurat en side hvis noen andre gjør det for deg. Enten begynner du på htmldog og lærer deg å skrive HTML og CSS, ellers får du forklare vedkommende at du ikke vet hvordan det gjøres.

Lenke til kommentar
Han som jeg lager siden for eier et forlag som først og fremst gir ut ordbøker og romaner.

 

Noen som har noen idéer til websiden? Eller noen som gidder å lage en skisse?

Du lager ikke akkurat en side hvis noen andre gjør det for deg. Enten begynner du på htmldog og lærer deg å skrive HTML og CSS, ellers får du forklare vedkommende at du ikke vet hvordan det gjøres.

Å be om noen idéer til designet er vel ikke akuratt å be noen andre om å lage siden for meg?

Endret av phex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...