Patience Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Oppdaget nettopp hvor utrolig nyttig "extensions" var for firefox. Installerte adblock, og jeg er kvitt den ufattelig irriterende H&M-reklamen på vg feks. Utvidelsen rydder opp på tungt reklamefinansierte aviser og sider på en helt utrolig bra måte.. Og deretter tok jeg og kjørte et program for å tune firefox til å starte raskere.. Nå er den helt utrolig å bruke. Hvem i himmelens dager trenger ie nå? -k
Torjus Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Og deretter tok jeg og kjørte et program for å tune firefox til å starte raskere.. Hvilket?
Patience Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Og deretter tok jeg og kjørte et program for å tune firefox til å starte raskere.. Hvilket? Dette: http://www.snapfiles.com/get/firetune.html
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 På tide å oppdatere firetune? er 1.0.7 nå
Playmofetish Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Sleng inn FlashBlock også, så har du det perfekte redskap mot et reklamefritt internett! FlashBlock gjør om alle reklameobjekter til et "play"-ikon, som ikke starter før du selv trykker play på de. Alle flash-spill må du altså starte ved å trykke på de, mens flash-reklamer ikke viser seg med mindre du selv vil det. Firefox + Adblock + FlashBlock = Endret 1. oktober 2005 av Playmofetish
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Sikkert firetune. Ja, det står jo på skjermbildet.
ikkeno Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Sikkert firetune. Ja, det står jo på skjermbildet. Se på klokkeslettet. De svarte omtrent samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå