dr_love Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Begynner å bli litt lei dagger roguen min, dels fordi det er håpløst å skaffe bra daggere. Og vurderer å gå enten sword eller mace. Noen som har meninger, erfaringer eller innvendiger mot dette? Hva duger best? Og til hvilket formål (pvp-instance) PVE er vel ikke så aktuelt lenger siden jeg er 60. LKM Endret 1. oktober 2005 av dr_love
Gene Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg respeccet nylig fra dagger til combat, og etter min erfaring var det så deffinitivt verdt det Det er mulig det er litt dårligere i pvp mot enkelte classer, men det kommer veldig ann på hva hvordan du velger å legge opp spillestilen, warriors er ikke så stor utfordring som de var ihvertfall Min build er 17/31/3
likferd Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jeg respeccet nylig fra dagger til combat, og etter min erfaring var det så deffinitivt verdt det Det er mulig det er litt dårligere i pvp mot enkelte classer, men det kommer veldig ann på hva hvordan du velger å legge opp spillestilen, warriors er ikke så stor utfordring som de var ihvertfall Min build er 17/31/3 Tuller du nå? Skal ikke skryte på meg å ha så mye peiling på roguer, men de eneste roguene som vinner over min warrior i duell bruker dagger. Roguer som bruker sverd har som regel ikke nubbesjans. Endret 1. oktober 2005 av likferd
Yosuf Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Daggers ftw. dels fordi det er håpløst å skaffe bra daggere Prøv molten core. hører det er en del bra der Endret 1. oktober 2005 av Yosuf
chokke Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Daggers ftw. dels fordi det er håpløst å skaffe bra daggere Prøv molten core. hører det er en del bra der han sa jo at pve er attraktivt lenger fordi han er lvl 60
NightKeeper Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 PVE er vel ikke så aktuelt lenger siden jeg er 60. Nei ass, Mc, Onyxia,Bwl og Zul`Gurub, kjedelige greier ass.
mobilfreek Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg respeccet nylig fra dagger til combat, og etter min erfaring var det så deffinitivt verdt det Det er mulig det er litt dårligere i pvp mot enkelte classer, men det kommer veldig ann på hva hvordan du velger å legge opp spillestilen, warriors er ikke så stor utfordring som de var ihvertfall Min build er 17/31/3 Tuller du nå? Skal ikke skryte på meg å ha så mye peiling på roguer, men de eneste roguene som vinner over min warrior i duell bruker dagger. Roguer som bruker sverd har som regel ikke nubbesjans. jo vis du er stunnlock kan du bruke cheap shot(eller hva det het) som stunner for lang tid så spammer du SS til slutt evicrate(eller hva det heter) så blind så stealth så gjøre det samme på nytt
Amd_Barton Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 for å gjøre mye dmg med sverd, syns jeg denne builden er det beste, klarer ikke å gå fra den. Har prøvd alle builds flere ganger, men vender alltid tilbake til combat http://wow.allakhazam.com/profile.html?339937
Gjest member-60584 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 barman shanker og heartseeker funker fett det... etter 1.8 så kvitter du deg med barman og stapper heartseeker i main hand og skaffer bonescraper i off hand. hold deg til daggers, det som gjelder i PvP. om du absolutt ikke vil ha dagger build lengere. 21/2/28 er good 21/4/26 og. sword/mace. det som slår hardest av det du finner. hvilke talents burde være rimelig åpenbart. om ikke, reroll.(ganske frekt, men rogue talents er rett frem...)
Gene Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg respeccet nylig fra dagger til combat, og etter min erfaring var det så deffinitivt verdt det Det er mulig det er litt dårligere i pvp mot enkelte classer, men det kommer veldig ann på hva hvordan du velger å legge opp spillestilen, warriors er ikke så stor utfordring som de var ihvertfall Min build er 17/31/3 Tuller du nå? Skal ikke skryte på meg å ha så mye peiling på roguer, men de eneste roguene som vinner over min warrior i duell bruker dagger. Roguer som bruker sverd har som regel ikke nubbesjans. Nei, ikke tull. Jeg klarer meg helt klart best mot warriors som combat rogue. Stunlock tar knekken på de fleste når du atpåtill har satt in en 5 combopoint expose armor.
Potetdamen Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Ingen prob og skaffe seg: the lobo/heartseeker/shanker. nei stick til daggers mye morsommere. skal du ha stunlock Gene så går du 31/8/12 med daggers. Seal fate og vigor FTW! Endret 1. oktober 2005 av geedoo
Gene Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg går ikke stunlock ellers, man må bare passe på mot warriors. De har det med å ta meg ganske fort hvis de får slå noen slag. Men hvis jeg man virkelig skal eie warriors er det cooldowns som er tingen. Med blade flurry og adrenaline rush kan jeg faktisk stå "toe to toe" mot warriors. Så lenge jeg har exposa armorn. On topic: Hvis du er lei dagger så anbefaler jeg å ihvertfall teste noen annet, variasjon er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå