Gå til innhold

Monymaking, Limited suply

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er ikke direkte din feil at du selger det, nei. Fin logikk. Jeg gir for øvrig katten i om du selger det til overpris eller ikke, jeg ignorerer deg for at du er en av dem som tvinger folk til å kjøpe recipes fra AH. Enkelt og greit.

jeg er ikke blant de som står der 24/7.

Når jeg er i et sted som jeg vet har noe limited suply vendors som jeg kan tjene en slant på så sjekker jeg om de har det inne. Hvis ja, så kjøper jeg det og selger på AH. Hvis nei, så gidder jeg ikke stå å vente. Jeg har jo lyst til og komme opp i lvl, og det skjer ikke med å stå der og vente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du spiller alliance finnes det ganske mange recipes, også unlimited supply, som IKKE finnes på horde-sida. Finn ut hvilke og selg dem på AH i Gadgetzan. Spesielt cooking er irriterende for horde, mobsene dropper masse kjøtt selv i horde-land som horde ikke kan bruke.

Browse litt i thottbott og se hvilke recipes det whines om at ikke finnes hos horde.

De forskjellige amusements som tabby cat og anaconda chicken selger også fint på tvers av fronten. Det er alltid noen som betaler gull for å ha noe uvanlig å flashe i Orgrimmar eller Ironforge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...