Gå til innhold

Forslag på ting man kan snakke med sensor om?


ADT

Anbefalte innlegg

Hopp, hei hopp!

 

Lurte bare på om noen hadde noen gode tips til saker man kunne snakke med sensor om under oppkjøringen. Jeg er ikke så glad i stillhet, og det må da imponere at jeg har fått med meg en del bilrelaterte saker og nyheter. Gjerne noe som foreslår at jeg er sikker i trafikken :innocent:

 

Takker for bidrag :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hehe, bummer.. Jeg snakka om hvor ekkel girkassa i kjøreskolebilen var, har nok vært innom ei og anna bomgiring den ja. Var som å røre i grøten. Spurte også om hvordan sensor ville ha kjørt på forskjellige steder / i forskjellige situasjoner (nei, ikke steder/situasjoner jeg havnet i under oppkjøringa). Var visst også helt greit at jeg skrudde på radioen etter en stund:)

 

Grattis med lappen!

Lenke til kommentar

Ble redd når jeg så fikk høre navnet hans : Arnt Kruger

 

Han sa ikke en dritt... var liksom bare... " God dag, du er fører av bilen og kjører der jeg sier", ble ikke noe mer enn det bortsatt fra informasjon om kjørerute..

Også "Det er bare såvidt du får den, du må se mere...her.. værse god ha en fin dag"...

 

Men han sa også at han hold kjeft så jeg kunne konsentrere meg om kjøringen...

 

Hehe han ble ikke bli når jeg ikke klarte og rygge beint bakover en gang.. havna i motgående felt..

 

Neida, oppkjøring e greit det... er egentlig bare snakk om å holde "nervene" under kontroll:..

Lenke til kommentar

Sensorer er veldig forskjellig på dette området. Min sa helt i starten at han kom til å være stille (bortsett fra kjøreanvisninger selvsagt) så jeg kunne få konsestrert meg om kjøringen, men jeg kunne selvsagt snakke om jeg selv ønsket det. En bekjent av meg hadde derimot en sensor som bablet i et sett, drev å fiklet med stereoanlegg, satt på CDer, rotet i hanskerommet osv. Den sensoren avbrøt også oppkjøringen etter 20 minutter fordi han mente det ikke var vits å kjøre lenger, han hadde sett nok (han bestod).

Lenke til kommentar

Noen fine setninger å komme med i forbindelse med kjøringen;

- Hei, var ikke du innlagt på C-posten på Blakstad Mentalsykehus i vår?

- Du, er det greit at lærer'n ikke blir med? Han skriker sånn når jeg kjører...

- Du sa du likte meg naken i går, så du har ikke noe i mot at jeg kjører opp naken?

- Si meg… Er det noen som steiker kylling her, eller er det bare deg det lukter av?

Lenke til kommentar
Noen fine setninger å komme med i forbindelse med kjøringen;

- Hei, var ikke du innlagt på C-posten på Blakstad Mentalsykehus i vår?

- Du, er det greit at lærer'n ikke blir med? Han skriker sånn når jeg kjører...

- Du sa du likte meg naken i går, så du har ikke noe i mot at jeg kjører opp naken?

- Si meg… Er det noen som steiker kylling her, eller er det bare deg det lukter av?

 

tynt... :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg syntes det var jævlig rart og kjøre aleine første gang...

 

Ingen mamma eller pappa som skriker på meg, heller ingen kjøre lærer så står på bremsen når jeg holder på å kjøre ned fotgjengere eller kjøre inn enveis kjørte gater..

 

Må liksom tenke litt selv :!: :!:

Endret av chills
Lenke til kommentar

Sensorer er egentlig ikke så forskjellige, som alle andre menneske elsker de å prate om seg selv.

Start med feks: hvor mange år har du vært sensor her?

Hva er det verste du har sett? er det noen som har klart feil vei i en rundkjøring? Arbeidsplassen går også fint, mange trafikkstasjoner leges ned om dagen, samtale amne i timesvis der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har selv oppkjøring fredag 11.11, og må si at jeg gruer meg litt, spesielt angående sensor. håper for guds skyld at jeg får en ok sensor, som er i et greit humør, og ikke noe sure monster-greier, for å si det slik.

5113040[/snapback]

 

HEHE.

Strøyk sist gang eg hadde oppkjøring,på en mandag....

Sensoren var ikke i noe spess godt humør :hmm:

Han hadde vist øydelagt ryggen i helga,og han var ikke noe spess pratsom.

1 ting han spørte meg om og d var vilket parti eg skulle stemme på. :p

 

+ eg kjørte feil en gag og overholdt ikke vikeblikten min 2 ganger..hehe

Men kjørte ikke så sygt at han måtte bremse. :tease:

 

Håper virkeli at eg får en sensor som er i godt humør,og ei grei rute...

Hater å kjøre mitt i byn nå d er rush...

Som eg sikkert kommer til å gjere.

 

Uansett så er sikkert sensoren like trøtt så meg så får håpe at han sovner eller noe. :whistle:

 

 

Noen som har kjørt opp i stavanger\sandes i rushet?

Noen tips tar eg gjerne imot. :hmm:

Lenke til kommentar
Håper virkeli at eg får en sensor som er i godt humør,og ei grei rute...

 

Uansett så er sikkert sensoren like trøtt så meg så får håpe at han sovner eller noe. :whistle:

5117871[/snapback]

 

 

Hehe, får vurdere å ta med en flaske lystgass i lommen, i tilfelle sensor trenger en liten bedring i humøret :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...