Gå til innhold

Kjøpe ny mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pfffft...copperhead er bedre...tror jeg ihvertfal. pluss at den er mye billigere! jeg bestilte den for ca 700 kr, og det er inkludert frakt og all post greiene. i butikk koster G5 800

 

jeg har selv logitech mx700 nå, og er enig i at den sitter meget godt i hånden, men når alt kommer til alt sitter jeg ikke med musen "i hånda" når ejg bruker den. jeg er nesten bare borti med fingrene uansett.

Lenke til kommentar
pfffft...copperhead er bedre...tror jeg ihvertfal. pluss at den er mye billigere! jeg bestilte den for ca 700 kr, og det er inkludert frakt og all post greiene. i butikk koster G5 800

 

jeg har selv logitech mx700 nå, og er enig i at den sitter meget godt i hånden, men når alt kommer til alt sitter jeg ikke med musen "i hånda" når ejg bruker den. jeg er nesten bare borti med fingrene uansett.

Da er Razer Copperhead musa for deg. G5/G7 er beregnet for de som sitter med hele musa i hånden, og styrer med armen.

 

Og du som skulle kjøpe deg Laser Mouse 6000, den musa ble slaktet til de grader i den første review jeg leste. Mener den fikk 3/10.

 

http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1858231,00.asp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...