Amon Amarth Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Som emnetittelen sier, så lurer jeg på om noen kan gi meg en leveling guide for mages, da mener jeg hvor og fortest mulig lvl (er lvl 33) jeg spiller _ALENE_ og har ingen problemer med å sitte 5+ timer å grinde
norpheus Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Arathi tenker jeg er et fint sted for deg Så tar du SM på 34/35 fram til du er 40.
Kransen Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Scarlet Monastery? Er det ikke bare elites der? Er selv lvl 36. Så SM anbefales som solo instance?
GRendal Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Scarlet Monastery? Er det ikke bare elites der?Er selv lvl 36. Så SM anbefales som solo instance? Hvis du kjøper deg 2 Heal pots kan du fint Soloe Cath \ Armory \ Library på lvl 36
Nstin Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Scarlet Monastery? Er det ikke bare elites der?Er selv lvl 36. Så SM anbefales som solo instance? Hvis du kjøper deg 2 Heal pots kan du fint Soloe Cath \ Armory \ Library på lvl 36 Slemmen!
Sponis Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Slemmen?! Den vanskeligste delen av SM kvrener 5 stk i lvl 38-44 iknludert en healer, en tank og en damage dealer. Endret 6. oktober 2005 av Goz
Sinnsro Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Som emnetittelen sier, så lurer jeg på om noen kan gi meg en leveling guide for mages, da mener jeg hvor og fortest mulig lvl (er lvl 33) jeg spiller _ALENE_ og har ingen problemer med å sitte 5+ timer å grinde finn deg et sted fullpakka med mobs rundt din lvl og grind dem.
Thomas J.L Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Her har du en link til en guide du kan bruke til lvl 60. http://www.discordia-guild.org/lvl.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå