staljin Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Hei, Her er det mange som klager på NGT, og jeg er sikkert at det er som oftest ikke uten grunn, men jeg har lyst å dele min historie med dere. Samboeren er student v UiB og vi bestilte for 2 år siden brebånd fra NGT. Nå siden NGT avtale med UiB gikk ut på VPN, noe vi ikke likte, tok vi den generelle student tilbudt. I løpet av disse 2 årene har UiB forandret på avtale med NGT og nå er tilbudt via UiB DELTA 4500 for samme penga som CHARLIE 3000 for generel student tilbudt. Sendte mail til NGT for 2 timer siden og spurte om vi kunne gå over på den nåværende tilbudt til UiB studentene, Nå har jeg fått e-post fra NGT hvor de opplyser at vi har nå fått DELTA, det tok bare 2 timer. Så nå koser jeg meg med 4500 i stedet for 3000. Bra gjort NGT. staljin Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 du e sikkert historiens første Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 du e sikkert historiens første Tidene forandrer seg vet du...NGT må jo gjøre noe med sitt rykte. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Det var da noe så sinnsykt Det hadde jeg aldri trodd om NGT! ' Holder de på med en helomvending nå? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har noen ubesvarte henvendelser som snart er en måned gammel. I går sendte jeg en ny en til de og sa at jeg ikke kom til å betale før jeg fikk svar og korrigert faktura. Det tok bare fem minutter før jeg fikk dette svaret: Henvendelsen din er sendt videre til faktura-avdelingen og vil bli behandlet snarest. Mao jeg får sikkert ikke svar ;D Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 jeg har hatt NGT i 2 år, og ALDRI hatt problemer, jeg har ringt inn til support en par ganger med tekniske spm. og alltid fått svar innen 15-20 minutter Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 jeg har hatt NGT i 2 år, og ALDRI hatt problemer, jeg har ringt inn til support en par ganger med tekniske spm. og alltid fått svar innen 15-20 minutter Hvilket er, når du tenker deg om, helt uholdbart - spesielt når du betaler per minutt for å vente på svar. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 bedre enn jeg var vandt med hos Telenor... Lenke til kommentar
IngerK Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 jeg har hatt NGT i 2 år, og ALDRI hatt problemer, jeg har ringt inn til support en par ganger med tekniske spm. og alltid fått svar innen 15-20 minutter Jeg har hatt NGT i over 4 år - og kunne sagt det samme som deg for noen få måneder siden. Alt har gått greit, oppsett av router, egen server... Flytting. NextPhone (vel, det er så som så med kvalitet på den, da). Omtrent aldri hatt behov for noe hjelp fra NGT. Pga. linjeproblemer har jeg nå faktisk hatt behov for kontakt med teknikere der, så siste par måneder har jeg brukt flere timer i telefonen. Bare én gang av 5 har jeg ventet under 45min... Nå har det seg slik at jeg også må skifte ISP fordi NGT ikke lenger greier å levere her, så dette problemet ser ut til å ha en ende snart. Kontaktskjema svarer de omtrent aldri på - i alle fall ikke innen de nærmeste ukene. Derfor er ikke det noe alternativ. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Har hatt NGT i 2 mnd nå, og har ikke mye positivt å si om de. Har hatt ALT for lav hastighet fra dag 1, men etter 3 telefoner (bortimot 3 timer i kø) og 3 innsendte kontakskjemaer har jeg fortsatt ikke fått hverken noen som helst tilbakemeldinger eller hjelp. Blir nok bytte av leverandør rimelig snart for min del dersom ngt ikke ordner opp i ting Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Synes telenor er latterlig kjappe på å svare på telefonen jeg. NGT var en kattepine på størrelse med dobbel rotfylling av høyre visdomsjeksel.. Lenke til kommentar
bte Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 du e sikkert historiens første Tvert imot, jeg har veldig gode erfaringer med Nextgentel . Problemet er bare at det er altid klagene som kommer frem, og ikke det positive. Lenke til kommentar
smy Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 jeg fikk 2.3mbit shdsl til først 698 får prisen skal sett ned i okt og fikk den til 650kr med student rabatt elns begynner å blir bra Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Har nevt det før, men sier det igjen... Jeg jobber som avdelingsleder i en bedrift med like mange kunder som NGT. Vi hadde i forrige uke 4 sekunders ventetid på telefon. Hadde vi hatt 15 minutters ventetid hadde jeg forlengst måtte ha sett meg om etter en ny jobb (og 15 minutter er solskinnshistorie!). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Har nevt det før, men sier det igjen... Jeg jobber som avdelingsleder i en bedrift med like mange kunder som NGT. Vi hadde i forrige uke 4 sekunders ventetid på telefon. Hadde vi hatt 15 minutters ventetid hadde jeg forlengst måtte ha sett meg om etter en ny jobb (og 15 minutter er solskinnshistorie!). Så fint for dere da Det er utallige faktorer som kan spille inn på dette. Hvilken type kunder dere har f.eks Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 du e sikkert historiens første Tvert imot, jeg har veldig gode erfaringer med Nextgentel . Problemet er bare at det er altid klagene som kommer frem, og ikke det positive. Det er faktisk feil. Måten problemer blir håndtert på av support/kundebehandleren forteller hvor god/flink en leverandør er. At x antall kunder er fornøyde med den behandlingen de har fått av leverandøren hjelper ikke. Ikke så å lenge det er mer enn 1 kunde, som har hatt et reelt problem, som er blitt behandlet på en måte som ikke sømmer seg for en leverandør. Hadde vi alle levd i en perfekt verden, så hadde vi ikke hatt problemer vettu og hadde ikke nesten ikke hatt behov for support/kundebehandlere Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Vel, nå er det faktisk ingenting som forhindrer tullinger å ringe inn til NGT og oppholde supportmedarbeiderne der da. Jeg betviler at alle som ringer inn har et reelt problem hvor NGT har skyld. Lenke til kommentar
r_k Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Har nevt det før, men sier det igjen... Jeg jobber som avdelingsleder i en bedrift med like mange kunder som NGT. Vi hadde i forrige uke 4 sekunders ventetid på telefon. Hadde vi hatt 15 minutters ventetid hadde jeg forlengst måtte ha sett meg om etter en ny jobb (og 15 minutter er solskinnshistorie!). Kommer jo som også ann på hvor mange telefoner dere har om dagene også da. Vil nok anta at ngt har en del telefoner. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Hei, enda en ting jeg har glemt å nevne er at jeg fikk lov å beholde de extra Kbs som (studentavtalen byr på) utover bindingstid (går ut nå i oktober) mot at jeg bestiller NextPhone. Syns det var en avtale. Nå vet jeg ikke hvordan det blir nå når jeg har fått DELTA. Må nok sende en e-post igjen for å endelig avklare situasjon. Jeg vet ikke hvordan det fungerer men jeg får ALTID svar på e-post samme dag. Nå er ikke alt bare fryd og gammern. Har bestilt den NextPhone i April, har ennå ikke fått den. Grunnen var at vår fast telefon abbonement som sto i samboerens navn har gått over på meg uten at vi var klar over det, før for en uke siden. Instalasjonsstatus har stått uforandret siden juni. Nå for jeg NextPhone på mandag. Hilsen staljin Lenke til kommentar
staljin Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hei, enda en ting jeg har glemt å nevne er at jeg fikk lov å beholde de extra Kbs som (studentavtalen byr på) utover bindingstid (går ut nå i oktober) mot at jeg bestiller NextPhone. Syns det var en god avtale. Nå vet jeg ikke hvordan det blir nå når jeg har fått DELTA. Må nok sende en e-post igjen for å endelig avklare situasjon. Jeg vet ikke hvordan det fungerer men jeg får nesten altid svar på e-post samme dag. Nå er ikke alt bare fryd og gammern. Har bestilt den NextPhone i April, har ennå ikke fått den. Ringt et par ganger og sendt flere mail, uten å nå fram. Det sto bare "feil fødselsdato eller feil navn på telefon abbonement.", siden 06.06.05. Grunnen var at vår fast telefon abbonement som sto i samboerens navn har gått over på meg uten at vi var klar over det. Fant ut av det i forigge uke, ga beskjed, og nå for jeg NextPhone på mandag. Hilsen staljin Endret 30. september 2005 av staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå