Gå til innhold

Shaman build for grinding - fra lvl 10+


Anbefalte innlegg

Bedre å kunne kaste en heal pr 3-4 mob og fortsette, en å drepe en mob 5-10 sek raskere.

Å herregud, kan du lese elemental-treet før du sprer av deg med feil og atter feil?

Shamans er ikke casters, eod.

Bullshit igjen. Iflg deg er de ikke casters, hmm, lurer på hvorfor de kan gjøre 1500 crit med spells. Lurer også på hvorfor Elemtents-settet er fullpakket med intgear.

<insert O RLY-ugle her>

 

http://www.lyricsfind.com/t/texas/greatest...ur-lifetime.php

Endret av eXploid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er tullete å bruke 5 talent points på å få 5% mer mana. Siden shamans har lite mana i utgangspunktet er dette bortkastete poeng.. Har du 2000 mana bruker du 5 poeng på 100 ekstra mana. Kan forøvrig nevne at jeg før hadde en ench / ele build men nå har gått over til restoration / enchantment (restoration ned til NS). Vil aldri falle meg inn å gå tilbake.

Endret av kårekårelimihåret
Lenke til kommentar
Jeg synes det er tullete å bruke 5 talent points på å få 5% mer mana. Siden shamans har lite mana i utgangspunktet er dette bortkastete poeng.. Har du 2000 mana bruker du 5 poeng på 100 ekstra mana. Kan forøvrig nevne at jeg før hadde en ench / ele build men nå har gått over til restoration / enchantment (restoration ned til NS). Vil aldri falle meg inn å gå tilbake.

Det er jeg enig i.. men. Hva skal jeg med økt sjanse for å blokkere når jeg bruker 2h?

 

Da mener jeg at 5% mer mana er mye bedre å velge

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Jeg synes det er tullete å bruke 5 talent points på å få 5% mer mana. Siden shamans har lite mana i utgangspunktet er dette bortkastete poeng.. Har du 2000 mana bruker du 5 poeng på 100 ekstra mana. Kan forøvrig nevne at jeg før hadde en ench / ele build men nå har gått over til restoration / enchantment (restoration ned til NS). Vil aldri falle meg inn å gå tilbake.

Det er jeg enig i.. men. Hva skal jeg med økt sjanse for å blokkere når jeg bruker 2h?

 

Da mener jeg at 5% mer mana er mye bedre å velge

Bruker du kun 2-handed? Jeg for min del varierer utifra hvilken situasjon jeg er i.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er tullete å bruke 5 talent points på å få 5% mer mana. Siden shamans har lite mana i utgangspunktet er dette bortkastete poeng.. Har du 2000 mana bruker du 5 poeng på 100 ekstra mana. Kan forøvrig nevne at jeg før hadde en ench / ele build men nå har gått over til restoration / enchantment (restoration ned til NS). Vil aldri falle meg inn å gå tilbake.

Det er jeg enig i.. men. Hva skal jeg med økt sjanse for å blokkere når jeg bruker 2h?

 

Da mener jeg at 5% mer mana er mye bedre å velge

Bruker du kun 2-handed? Jeg for min del varierer utifra hvilken situasjon jeg er i.

Ja, jeg bruker kun 2h.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...