Gå til innhold

Advarsel: ikke kjøp hfx-kabinettet fra Komplett.no


Anbefalte innlegg

Et prisavslag hadde jo forsåhvidt vært greit, men leveringstiden kan de ikke noe for. Han bestilte jo da den ikke var på lager og da er det ikke komplett sin feil.

Men selv har han jo ikke spurt op reduksjon i pris?

Hadde komplett vært arrogant hadde de nektet på at den kom med display.

 

Hva er så arrogant ved å si at de godt kan ta kabinettet tilbake å gi tilbake pengene?

Selfølgelig er det å foretrekke et prisavslag, men av og til er det ikke mulig.

 

 

Edit: Ferrari historien er ikke akkurat å sammenligne.

Endret av Samcki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisen på 3500,- skulle tilsi at den kom med VFD display og fjernkontroll.. Ihvertfall to andre plasser koster kun kabinettet mellom 2750,- og 2850,-..

 

Nei, ikkje arrogant med litt lite smidig.. Det er ikkje

"bare-bare" å sende eit kabinett på nesten 20kg fram og tilbake.. spesielt ikkje etter ein endelig har fått det etter lang tids venting.. og da må sjå fram til enda lengre tid før penger er refundert og ein kan bestille nytt kabinett ein anna plass..som da og vil ta ei tid før kjem... vil fort blir 2-3 veker ekstra ventetid, om ein da ikkje har veldig med sparepeng liggende og kan bestille et kabinett #2 med ein gang....:)

Endret av crusade
Lenke til kommentar
For å være ærlig så syns jeg du er en meget kravstor forbruker.

Hei,

 

Det er jeg nok, og det synes jeg faktisk at man bør være. Når det er sagt, så har jeg handlet datautstyr for ca 40000 på forskjellige nettbutikker det siste året og jeg har aldri tidligere hatt noe å utsette på service eller annet.

 

Skulle til å kommentere hvorfor det er dårlig service, men synes i grunnen at crusade har sagt "alt".

Lenke til kommentar
Men selv har han jo ikke spurt op reduksjon i pris?

 

Hadde komplett vært arrogant hadde de nektet på at den kom med display.

Hei,

 

Jeg ba faktisk om reduksjon i pris. (Hele korrespondansen med komplett er ikke lagt ut her.)

 

Komplett endret ikke på web-sidene før jeg påpekte mangelen. Arrogante er de vel ikke, men synes ikke at de har ytet en tilfredstillende service i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...