Chasseur Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Eter å ikke ha rørt GW på noen uker nå, fikk jeg plutselig gløden tilbake. Tenker, jeg kan jo prøve å finne en god guild da. Skriver rank3 monk,mesmer,warrior,necro LF guild, og etter noens ekunder får jeg en PM. En guild som er for rank3+, alle fra europa, en fra norge, tre dager gammel, TS server, guild hall osv. Og av 4 kamper spilt i GvG, fire seire. I tilleg har jeg spilt PvE i dag, for frste gang siden før sommerferien nesten. Jeg sier en ting, hvordan kunne jeg bli lei GW? Så, sånn liten notis til der som er lei GW, prøv å finn en ny guild! Noen flere som har lignende happyendings?
brd Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Er forsatt på dei ukene, blitt lei av GW, men kanskje eg å får gløden får spille GW igjen Who know?
Stifi Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 (endret) WoW har tatt over meg! Kan....ikke...styre...meg. Endret 27. september 2005 av elfag
Adversary Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 WoW har tatt over meg! Kan....ikke...styre...meg. Samma som han.. tror ikke jeg kommer til og komme tilbake til gw noen gang.
brd Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 WoW har tatt over meg! Kan....ikke...styre...meg. Samma som han.. tror ikke jeg kommer til og komme tilbake til gw noen gang. .WoW Noobs Gått over Empire earth og venter På Call of duty 2 og oblivion
Silver2k Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Så, sånn liten notis til der som er lei GW, prøv å finn en ny guild! Vet ikke helt hva Erik kaarstad hadde sagt om det Eirik ... *Good2seeyou'restillalive*
H4ngm4N Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Noen flere som har lignende happyendings? Var i ferd med å gi opp, men jeg bestemte meg for å prøve litt mer med monken min, og nå er jeg nesten lvl 11 og unlocked masse monk og warrior skills. Har funnet en nordisk guild, nå ligger vi på 400. og noe plass. GW
E-wok Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hmm.. Er Guild Wars et bra spill eller? Hva går det ut på? Driver å ser på screenshotene, og de ser jo bare fantastiske ut Varer spillet lenge, eller blir man lei av det etter noen uker? Hadde vært flott med et skikkelig svar...
Stifi Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hmm.. Er Guild Wars et bra spill eller? Hva går det ut på? Driver å ser på screenshotene, og de ser jo bare fantastiske ut Varer spillet lenge, eller blir man lei av det etter noen uker? Hadde vært flott med et skikkelig svar... Ta a se deg litt om på gw forumet!
_nicholas Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hmm.. Er Guild Wars et bra spill eller? Hva går det ut på? Driver å ser på screenshotene, og de ser jo bare fantastiske ut Varer spillet lenge, eller blir man lei av det etter noen uker? Hadde vært flott med et skikkelig svar... Vil si at dette spillet er sinnsykt bra! tar en GOD! stund å ta alle questene og slikt!
brd Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hmm.. Er Guild Wars et bra spill eller? Hva går det ut på? Driver å ser på screenshotene, og de ser jo bare fantastiske ut Varer spillet lenge, eller blir man lei av det etter noen uker? Hadde vært flott med et skikkelig svar... Vil si at dette spillet er sinnsykt bra! tar en GOD! stund å ta alle questene og slikt! http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=462819
DurinVIII Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har også fått tilbake gløden, ikke det at den har vært borte, men det har vært en periode som jeg ikke har spilt så mye, men nå har jeg spilt noe mer med monken min, og spiller en del igjen. Leter etter ny guild også, da det maks er 4-5 stykker pålogget samtidig i JoN
Novocaine Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har dessverre mistet GW gløden selv. Jeg liker GW veldig godt, men da hovedkortet mitt tok kvelden fikk jeg støvelen i Guilden, da jeg ikke hadde noen kontakt med dem utenfor GW. Og da var det egentlig over. Lite motiverende å spille med random folk og/el henchmen.
V36a Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg startet opp GW for 5 minutter siden, dro til Ascalon, spurte om noen newbies ville ha gratis hjelp fra en lvl 20 W/Mo, fikk ingen svar, logget ut. Jeg fatter ikke hvordan jeg kunne spille GW så lenge, nå når jeg har spilt EverQuest II i flere måneder, GW blir liksom så overfladisk og gørr kjedelig i forhold :/
Idioteque Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg startet opp GW for 5 minutter siden, dro til Ascalon, spurte om noen newbies ville ha gratis hjelp fra en lvl 20 W/Mo, fikk ingen svar, logget ut. Jeg fatter ikke hvordan jeg kunne spille GW så lenge, nå når jeg har spilt EverQuest II i flere måneder, GW blir liksom så overfladisk og gørr kjedelig i forhold :/ 5009827[/snapback] Haha, sa en W/Mo. Ta å prøv en annen klasse skal du se, eller evt. litt PvP.
Nitrius Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Sitter selv nå å funderer på om jeg skal installere GW igjen, spilte 1-3 uker etter release eller noe kansje fikk en lvl 14 Warrior/Monk om jeg husker riktig. Så det er jo mye nytt som har skjedd, så er det noen som kan gi meg et godt intrykk av GW her? slik at jeg kansje får enda mer lyst til å installere spillet?
Chasseur Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 Sitter selv nå å funderer på om jeg skal installere GW igjen, spilte 1-3 uker etter release eller noe kansje fikk en lvl 14 Warrior/Monk om jeg husker riktig.Så det er jo mye nytt som har skjedd, så er det noen som kan gi meg et godt intrykk av GW her? slik at jeg kansje får enda mer lyst til å installere spillet? 5014531[/snapback] Med tanke på at det tar ca. 2 minutt å instalere, og 3 minutter og starte opp spillet første gang. så ja, gjør det Men der mistet jeg gløden. Finner ikke en eneste en guild som passer meg nå. Enten har de 40 medlemmer, med 3 stykker på om gangen, eller så spiller de en GvG i uka :o . Jeg vil kunn si i guildchat, klokka 8 om kvelden. Skal vi ta en runde i tombs? Og, da skal sju andre si "ja". Dæng, er det så vanskelig? jeg_vil_spille_tombs_med_guilden. Og ikke orker jeg styrert med å lage en ny guild, to ganger er nok
DurinVIII Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Må nok inn i en utenlandsk Guild får å få til det, da de fleste norske Guildene har en liten kjerne av aktive spillere, men aldri mange nok. Slik var det i WoH, slik hadde jeg det i TAON, og slik er det nå i JoN. Selv om det tok seg litt opp igken i JoN etter at Faramir stakk, nå har vi litt mer aktivitet, men aldri nok. Dessuten har vi veldig mange som ikke har høy lvl characters
brd Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Min tidligere utlandske Guild, var kjempe gode, helt til eg stakk
V36a Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg startet opp GW for 5 minutter siden, dro til Ascalon, spurte om noen newbies ville ha gratis hjelp fra en lvl 20 W/Mo, fikk ingen svar, logget ut. Jeg fatter ikke hvordan jeg kunne spille GW så lenge, nå når jeg har spilt EverQuest II i flere måneder, GW blir liksom så overfladisk og gørr kjedelig i forhold :/ 5009827[/snapback] Haha, sa en W/Mo. Ta å prøv en annen klasse skal du se, eller evt. litt PvP. 5010188[/snapback] Jeg har også en Mo/E, og jeg har prøvd de fleste klassene. GW er typisk fast-paced, bra for de som liker PvP, men altfor lite komplekst i lengden. Lite å gjøre, alt for raskt å levle, max lvl 20 osv. Men jeg likte GW godt da jeg begynte å spille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå