Kløno Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 (endret) Er det noe skjans for at valve har droppa online-registrering ved denne utgivelsen. GOTY kommer 29/9-05 på CDON Helsing en offline fyr. Ser ingen grunn til at valve skal tvinge gjennom steam fortsatt. Endret 27. september 2005 av Kløno
TCi Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Nei.. Registrering av din steamkonto og pakke må valideres gjennom Steam.
rvenes Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 1995 ringte, dei sa at dei ville ha deg tilbake...
Kløno Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 1995 ringte, dei sa at dei ville ha deg tilbake... 5023709[/snapback]
Hawko Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Det er mulig å spille offline etter at du har registrert spillet, så ta det med ro. Ikke verre enn å starte Steam uten å ha koblet til internett, da kommer det en melding som spør om du vil starte i Offline-mode, så er det bare å velge Half-Life 2, og nyte. Cornel: Det er utrolig nok ikke alle i vårt langstrakte land som i det hele tatt har muligheten til å kjøpe Bredbåndslinje, og må der for betale pr. min. de er inne på nettet. Utrolig nok. Kløno: Har du ikke internett i det hele tatt, så er det virkelig på tide å skaffe seg det!
Bear^ Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg skulle gjerne hatt DSL men Telenor har bestemt at de ikke kan tjene nok penger på å bygge ut her jeg bor så de driter i det. Og er mange som ikke har internett fordi de ser de ikke trenger det. Er ikke alle som er like avhengig av internett som vi er. Men desverre, eneste muligheten med steam og HL2 er å koble til nette og la steam gjøre det som trenges. Og sørg for at det er 100% og ready til Offline modus. Har bare ISDN og de gikk faktisk bare 1 time fra start til slutt med registreringa og det var når HL2 kom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå