DJ-Sonic Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 Takkar for komplimentet Kevin S Fint å høre at du liker prosjektet
Bizardo Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Takkar for komplimentet Kevin S Fint å høre at du liker prosjektet 5449000[/snapback] dette blir utrolig bra noe jeg lurte på hvor mye koster det å chrome ting? har lyst å sende inn noen bildeler
DJ-Sonic Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Hei. Bizardo : Takkar for komplimentet Det kommer litt ann på hva en skal krome og hvor en velger å gjøre det, det er store prisforskjeller ute å går her men personeligt så bruker jeg Gundersen Galvano i Sarpsborg. Store deler slikt som støtfangere osv. må du nok regne med ligger på rundt en 1500 og opp, jeg har et 4 til 1 annlegg til en mc som jeg har levert inn, det koster meg 1500. Jeg ville nok ha ringt litt rundt og hørt på de forskjellige stedene. Siden jeg nå er så heldig å bor et steinkast unna Galvano så slipper jeg frakt og slikt, så det blir jo litt billigere for meg den veien.
FLarsen Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 (endret) Kan bare si at dette er utrolig bra, dette er noe å være stolt av. Endret 19. januar 2006 av FLarsen
DJ-Sonic Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Skrevet 19. januar 2006 Kan bare si at dette er utrolig bra, dette er noe å være stolt av. 5462760[/snapback] Hei. Tusen takk for det kjempe flotte komplimentet, utroligt fint av deg å si det. Og fint at du følger med på dette.
egOIst Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 DJ-Sonic, hver gang jeg ser på dette, så må jeg bare si det omigjen og omigjen, dette her begynner/er VIRKELIG å bli digg altså! Helt HERLIG! mvh Arne
DJ-Sonic Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 DJ-Sonic, hver gang jeg ser på dette, så må jeg bare si det omigjen og omigjen, dette her begynner/er VIRKELIG å bli digg altså! Helt HERLIG! mvh Arne 5471816[/snapback] Tusen takk for komplimentet egOIst Dette er bare begynnelsen det, det kommer mer så det er bare til å følge med Jeg har vel noe mere på lur kjenner jeg meg selv for rett
Khalifen Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Hvor mye kosta den røde plexien? Og hvor kjøpte du den? Er på leting etter sånn plexi, bare mørkere kanskje
Klekkus Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Hvor mye kosta den røde plexien? Og hvor kjøpte du den? Er på leting etter sånn plexi, bare mørkere kanskje 5500370[/snapback] Hvis jeg ikke husker feil var det vel 400 for det til sammen tror jeg, men sånn plexi selger jo de fleste glasshandlere
DJ-Sonic Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 Hei. Den røde plexien jeg bruker får man desverre ikke tak hos en vanlig glassmester, har prøvd utallige forsøk på det, den jeg bruker fikk jeg tak i på plast komponenter i Fredrikstad men kan også fåes tak i her plexi plexi2 plexi3 Hva pris angår så ga jeg mye mere enn 400 kr for alt det røde mitt ja til sammen så ga jeg ca: 1000 - 1500 for alt sammen, et sted der en plass. Og dette er ikke rent uv plexi men fluoriserende.
iNtensimilla Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Sinnsykt kul og spennende mod! I morra er det 2 uker siden uptade! Ny update snart?
DJ-Sonic Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Hei. Grunnet flytting osv. så har det blitt litt forsinkelser men har nå endelig kommet i orden. kommer en update til uken. Takk for komplimentet
SideburnsKongen Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 *Glede seg til update* Blir bra dette..
Klekkus Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 (endret) Hei. Den røde plexien jeg bruker får man desverre ikke tak hos en vanlig glassmester, har prøvd utallige forsøk på det, den jeg bruker fikk jeg tak i på plast komponenter i Fredrikstad men kan også fåes tak i her plexi plexi2 plexi3 Hva pris angår så ga jeg mye mere enn 400 kr for alt det røde mitt ja til sammen så ga jeg ca: 1000 - 1500 for alt sammen, et sted der en plass. Og dette er ikke rent uv plexi men fluoriserende. 5500681[/snapback] Oioi, tror jeg tenkte på noen annen plexi du kjøpte da. Sånn som den blå plexien du ikke fikk til å lyse opp tror jeg. Endret 27. januar 2006 av Klikka_bZerk
DJ-Sonic Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Skrevet 30. januar 2006 *Glede seg til update*Blir bra dette.. 5508348[/snapback] ja det blir nok masse å lese å glane på fremoer de kommede ukene
DJ-Sonic Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Skrevet 30. januar 2006 Hei. Den røde plexien jeg bruker får man desverre ikke tak hos en vanlig glassmester, har prøvd utallige forsøk på det, den jeg bruker fikk jeg tak i på plast komponenter i Fredrikstad men kan også fåes tak i her plexi plexi2 plexi3 Hva pris angår så ga jeg mye mere enn 400 kr for alt det røde mitt ja til sammen så ga jeg ca: 1000 - 1500 for alt sammen, et sted der en plass. Og dette er ikke rent uv plexi men fluoriserende. 5500681[/snapback] Oioi, tror jeg tenkte på noen annen plexi du kjøpte da. Sånn som den blå plexien du ikke fikk til å lyse opp tror jeg. 5508953[/snapback] Hm. har aldri hatt noen blå plexi jeg da men..
aeinstein Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Nå må du søren mæ få rævva i gir mann! Venter i spenning
DJ-Sonic Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Skrevet 30. januar 2006 Nå må du søren mæ få rævva i gir mann! Venter i spenning 5525210[/snapback] Jada, det kommer det kommer TG nærmer seg fort og det er masse å gjøre så her skal det jobbes på spreng
Klekkus Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jada, det kommer det kommer TG nærmer seg fort og det er masse å gjøre så her skal det jobbes på spreng 5525412[/snapback] Så kan du røpe hva neste update kommer til å handle om da?
DJ-Sonic Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Hei. Tja neste update blir å tilpasse fankontroller til fronten, av en meget snodig grunn så er den bredere enn brønnen i fronten, trodde det var standar jeg men.., det var det altså ikke !. Polering, lage front plate, mini baybus brakett står også på lista samt montering av noen deler blir det vel også. Nå har jeg ikke gått for hvor mange updates jeg skal lage men skal prøve å minimalisere dem til et nogelunde greit antall. så bildene vil bli mange i ver update. pluss at jeg kommer til å lage en mini update på hvordan jeg lager disse kablene mine, ta noen nær bilder og slikt. Går og venter på noen skruer fra UK som jeg skal bruke på dvd-romene og sånt også så jeg håper dem ikke drøyer for lenge. Er det noe spesiellt dere kunne tenkt dere å sett noen bilder (nær bilder) av så er tiden inne for å si i fra om dette, når jeg først har satt dette i sammen nå så tar jeg det ikke i fra hverandre igjenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå