Gå til innhold

Min siste wow-uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du kan ikke forvente at av osv er oppe hele tia, er andre dødelige som spiller, ikke 14 japanere som venter på deg som det er i singleplayer. Så å skylde på pvp opplegget blir for dumt. Virker som folk er skuffa over Blizzard som prøvde å gjøre det bedre, men neida, det er heeelt feil fordi det ikke er å bare joine på alle servere...

Lenke til kommentar
Hva vil du Blizzard skal gjøre egentlig, TVINGE folk til å spille BG?

Skal ikke se vekk ifra at det var det de prøvde på med "buggen" som gjorde at du ble sendt til Alterac "hver" gang du daua....

Nei. Jeg hadde sett for meg f.eks. clustring av servere. Slik at f.eks 50 servere ble clustra sammen, når man joina bg-køa joina man den felles bg-køa. Slik kunne man få spilt, selv når det ikke er peak-hours, og slippe ventinga.

 

PVP-rankinga burde også blitt forbedra, slik det er nå har ikke top-rankene noe som helst med skill å gjøre, kun hvem som gidder å farme mest honour.

 

Til dere som ikke synes det er et problem; nå er det jo tydelig for alle hvem de virkelige pve-carebearene er. Jeg nekter å tro at wait ikke er et stort problem på noen servere, selv om jeg er klar over at det er ekstremt på sylvanas.

 

Og btw, for å være litt off-topic selv. Omiro beviser nok en gang hvordan rogue fungerer som en retard-magnet.

Lenke til kommentar
Ville vært koselig om man kunne joine en slags "world-pvp"-instans. Når man joiner f.eks AV elelr WSG, velger man "world-pvp", og slåss dermed mot folk fra andre servere i tillegg. Kunne kanskje fikset litt av ventinga/nedetiden.

Men på den annen side så hadde jo dette totalt fucket opp honorpoints balansen på serverene og ville vært noe dritt å gjøre i praksis. De sliter nok med serverene allerede ;)

Lenke til kommentar
Så synd at du skulle slutte da :( Jeg kjente deg jo så godt. Var synd at du ikke likte de lange køene. Vil ønske deg lykke til videre! Håper vi treffes igjen i et annet spill! :( Faen ass, trist.. :(

synes du er ufin jeg os

 

At noen bitcher om pvp og køer er helt naturlig.

Og det er minst like naturlig å få pepper for det her.

 

Jeg har også bitchet mye, men om andre ting.

Jeg sluttet også, men så ble det role player av meg.

 

Nuh går alt så meget bedre.

 

Og når jeg får flyttet charen fra silvermoon, så skal jeg ha det gøy med boble gutten igjen og.

 

 

 

On topic: Ikke slutt, finn noe annet å gjøre.

 

Ejdit: Keyboard hater meg

 

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar
Ville vært koselig om man kunne joine en slags "world-pvp"-instans. Når man joiner f.eks AV elelr WSG, velger man "world-pvp", og slåss dermed mot folk fra andre servere i tillegg. Kunne kanskje fikset litt av ventinga/nedetiden.

Men på den annen side så hadde jo dette totalt fucket opp honorpoints balansen på serverene og ville vært noe dritt å gjøre i praksis. De sliter nok med serverene allerede ;)

Jeg er jo av den oppfatning at utregninga av honorpoints er alt for komplisert slik det er. De drar inn alt for mange unødvendige faktorer, og selv om jeg har prøvd å lest meg opp på det har jeg fortsatt ikke peiling på hvordan det er.

 

De kunne f.eks sagt: et visst antall honorpoints pr. level (kan øke eksponentielt eller.no), et visst antall honorpoints pr. rank (disse to får man da ved kill av gitt karakter), samt et visst antall honourpoints i bonus pr. bg-seier.

 

Da trengs det så mange honourpoints for å bli sergeant, master-sergeant etc. Når man komme ropp i gradene kan man ha et minstekrav på honourpoints, samt begrensning, slik at de som har mest blir general.

 

I tillegg burde det blitt organisert guild-turneringer på tvers av kontinentene og servere, slik at det beste guildet kan bli kåret.

Endret av Coaxmetal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...