Gå til innhold

Den morsomste filmen dere har sett?

The Norwegian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Magnificent Men in Their Flying Machines, or How I Flew from London to Paris in 25 hours 11 minutes

Det er slik en koselig klassisk komedie det. :thumbup:

Skrevet

Mange som nevner Dum og Dummere, og jeg er så enig så enig. Ler godt av den.

Scenen hvor politimannen på motorsykkel kommer opp ved siden av bilen, skriker 'Pull over, pull over!' Jeff daniels tar seg til genseren og sier : 'No, it's a cardigan, but thanks for noticing!' Jim Carrey bøyer seg over og gliser 'Killer boots man!'

*hyler av latter*

Skrevet

Tror nok at "Dum og Dummere" er den filmen jeg har ledd mest av. Og de første 2-3 gangene du ser den finner du alltid nye poenger og replikker som du fikk med deg de foregående gangene :!:

"Bad Santa" var også ganske morsomt =)

Skrevet

Støtter oppom Monty Python filmene generelt og Life of Brian spesielt. 5. gang jeg så den lo jeg like bra som første. Beste er at den ble bannet i norge pga dissing av Jesus osv. Men det er jo ikke Jesus som følges, det er jo Brian! :D

Skrevet

Sikkert ikke den morsomste. Men så en film som het "white chicks" eller noe i den duren med twinen min når vi var banevakt en gang. Den fjortissfilmen, men lo hele kvelden. Vet ikke heeelt om det var filmen, eller bare meg å søsteren min som var i veldig godt humør... :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...