Gå til innhold

Den "store" Shaman - tråden!


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne lage en tråd der alle shammy's kunne diskutere litt..

Byner å bli en del shaman's rundt omkring nå, så må vel være noen spørsmål, og noen erfaringer som kan deles med andre..? :hmm:

 

Jeg kan jo starte med et lite spørsmål;

Hvilken totems bruker dere i PvP?

Bruker dere forskjellige totems ettersom hva dere møter av klasser å sånn..?

 

Og om dere har noen andre taktikker i PvP, så tar jeg gjerne imot dem! :yes:

Endret av j0k3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Starta akkurat en shaman selv, og det virker kjempe moro. Har en del spørsmål rundt klassen. Burde jeg gå for staff med god intellect og stamina bonus, eller shield og mace?

 

Hvilke talents bør jeg satse på? Best til soloing og levling i starten.

 

edit: er lvl 15 atm

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Jeg har delt talent-point'sa mine utover alle 3 jeg.. Syns det var bra ting på alle :p

 

Og akkurat nå bruker jeg one-handed mace, og shield.. De blå som dropper i SM!

Men det er egentlig ettersom hva du ønsker.. Two-hand tar mere damage, men med one-hand og shield tåler du mere..

Lenke til kommentar

Løper som oftest rundt med Fist of Omokk nå, og bruker bare Hammer of the Vesper / Lorespinner sammen med Rattlecage Buckler i instancer. Lore + Rattle i MC, sammen med Red Dragonscale Breastplate. Sist jeg var i MC klarte jeg å være høyeste healer av shamaner, til tross for at jeg har en 32/20 build, og combat-resset på både Garr og Gehennas.

 

I PvP kommer totembruk helt an på klasse. Grounding vs. casters, Earthbind vs. Melee.

Lenke til kommentar
Corpsemaker er jo ideelt til dette. Level 29-requirement, dropper i RFK, ikke særlig langt fra begynnelsen.

 

Kjipt at battlegrounds ble 20-29.. jeg storkoste meg som lvl30 med Corpsemaker og Windfury.

 

Ellers er shocks helt overpowered i PvP. Fire til rogue (hindrer stealth), earth til casters, ice til resten.

Helt enig

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Sist jeg var i MC klarte jeg å være høyeste healer av shamaner, til tross for at jeg har en 32/20 build, og combat-resset på både Garr og Gehennas.

Du mener vel 31/20?

Nope, jeg mener faktisk 32/19! Dessverre har jeg gjort den tabben å ha et for mye i elemental ;) Vil ikke respecce før buggen hvor man må trene 2h våpen igjen blir fjernet, og da er jeg ikke helt sikker på hva for en build jeg skal velge... Resto/Enhancement, eller 31/20

Lenke til kommentar

Selv Kjører jeg 30/21/0

 

Som oftest så bruker jeg shield og onehanded i PvP og på bosser i instancer pga stats på skjoldet mitt. Men på random mobs og ikke så altfor harde bosser i instancer, så kjører jeg 2-handed med windufry (1 talent point i improved windfury)

 

1-handed: Iceblade Hacker

Shield: Rhombeard Protector

2-Handed: Unyielding Maul

 

Av totems så er jo Grace of Air ett møst i instancer, hjelper god for både hunters, warriors of rogues. Samt slenger jeg opp Strength-totem.

 

Grounding Totem er nice i PvP. Slenger også opp en searing totem mot de warriors, rogues og mages.

Lenke til kommentar
Er det noen som pleier å bruke windfury totem..?

Sånn når man ikke er i noe group?

 

Hvis man f.esk. bruker windfury totem, og rockbiter, blir det mye bedre enn bare windfury..? :hmm:

Nei, det funker ikke, har testet selv:P

Bruker WF totem når jeg har med Warrior og rogue i instances. Men det blir ikke så mye rogue lengre, foretrekker hunter fremfor rogue nowadays.

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...