Gå til innhold

Mer Walkman fra Sony Ericsson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

supah89: Slik kan man ikke tenke, da blir det aldri til at man får kjøpt seg ny mobil... Det kommer jo alltid noe bedre rett etter at du har kjøpt.

Det som ellers slår meg som merekelig, er hvorfor i all verden mobilprodusentene skal slenge inn harddisk i mobilene. Harddisk tar stor plass, og er til dels sårbart, og ikke minst strømkrevende. Apple har jo bevist med iPod Nano at det finnes andre veier som er bedre å gå :)

Kommer an på om det er mye billigere med harddisk da kanskje, men jeg hadde gjerne betalt de ekstra kronene...

Skrevet
Den var svær! like stor som s700i :(

Bredden og høyden gjør meg ingenting. Men tykkelsen derimot. Jeg håper de klarer å slanke den mer enn det vi ser på bildet. Der ser den jo bare et par millimeter tynnere ut på grunn av at den runde formen er flatet ut.

Skrevet

hva er det jeg skuer? en klappmobil fra SE med utskiftbart minnekort, megapikselkamera og bluetooth?

uæ, jeg begynner å få litt mange mobiler å velge mellom!

nåja, den jeg har øverst på lista lar vente på seg. den skulle vært ute i disse tider men jeg har ikke hørt noe ennå...

Skrevet

Du gode telefoner fra SE, likte spesielt designet på klapptelefonen. Og at EDGE er på plass er jo kjempebra. :)

Dette med harddisk i mobilen tror jeg er et svar fra SE på N91.

Skrevet

syns den siste (w850i ?) var ordentlig fin. hadde ikke hatt noe imot å ha den, nei. størrelsen gjør meg ikke stort, egentlig. hadde ikke hatt problemer med å ha en mobil på den størrelsen. men det er som sagt tidligere at den er LITT i tykkeste laget. men bredden og høyden/lengden gjør meg ingen ting.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...