Markaren Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg fikk ikke CD-key med på kjøpet! Hva skal jeg gjøre. Kjøpte spillet på free record shop for 99 kr!
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg fikk ikke CD-key med på kjøpet! Hva skal jeg gjøre.Kjøpte spillet på free record shop for 99 kr! Dra til Free Record Shop og kreve en ny kopi hvor det ligger en CD key i, kanskje?
Markaren Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 Det flere "hundre mil" til nærmeste butikk
Bear^ Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 I vår digitale alder er noen få mil egentlig ikke langt. Takket være vår form for komunikkasjon, kan du enkelt brukte Bells oppfinnelse og ringe til butikken og forklare hva saken gjelder. har du spart kviteringen blir det mye lettere for da er det bare å forteller tidspunkte for kjøpe og den informasjonen som står der, så finner de det frem i systemene sine
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 I vår digitale alder er noen få mil egentlig ikke langt. Takket være vår form for komunikkasjon, kan du enkelt brukte Bells oppfinnelse og ringe til butikken og forklare hva saken gjelder. har du spart kviteringen blir det mye lettere for da er det bare å forteller tidspunkte for kjøpe og den informasjonen som står der, så finner de det frem i systemene sine Eller du kan sende inn en mail og klage, så fikser de det opp på en eller annen måte, enten ved å sende deg en key i mail, eller ved at du sender inn spillet og får et nytt et.
Bear^ Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 [iC' date=25/09/2005 : 18:59] I vår digitale alder er noen få mil egentlig ikke langt. Takket være vår form for komunikkasjon, kan du enkelt brukte Bells oppfinnelse og ringe til butikken og forklare hva saken gjelder. har du spart kviteringen blir det mye lettere for da er det bare å forteller tidspunkte for kjøpe og den informasjonen som står der, så finner de det frem i systemene sine Eller du kan sende inn en mail og klage, så fikser de det opp på en eller annen måte, enten ved å sende deg en key i mail, eller ved at du sender inn spillet og får et nytt et. Igjen et eksempel på hva du kan gjøre i vår digitale verden
Bromlexl Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Eller du kan søke på serial på google.....obs....kan skape problemer for multiplayer.....men du får spille med en gang.....så kan du endre den i regedit når du får den virkelige cd keyen
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 spillet trenger ikke serialen for å legge det inn, gjelder kun mp online
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå