Gå til innhold

Hva er din mest pinlige situasjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den mest pinlige situasjonen jeg har vært bort i var da en kamerat av meg gikk utrolig fort opp i level i forhold til meg, jeg var litt under level 40, og han var nesten level 50. Så sa han at man kunne kjøpe xp i parken i SW. Jeg gikk der, og sprang rundt og lekte meg, men fant ingen som solgte xp. Så surte jeg i general om noen visste hvor man kunne kjøpe xp. Fikk mange dumme komentarer da. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Den mest pinlige situasjonen jeg har vært bort i var da en kamerat av meg gikk utrolig fort opp i level i forhold til meg, jeg var litt under level 40, og han var nesten level 50. Så sa han at man kunne kjøpe xp i parken i SW. Jeg gikk der, og sprang rundt og lekte meg, men fant ingen som solgte xp. Så surte jeg i general om noen visste hvor man kunne kjøpe xp. Fikk mange dumme komentarer da.
Du er jo paladin da :p neida ;)
Lenke til kommentar

Hm, var egentlig ikke noe pinlig, men her er nå to ting jeg har gjort i det siste:

 

Fikk plutselig aggro av en Lava Surger, og springer litt unna. Det jeg selvfølgelig ikke ser er at jeg springer rett inni noen Molten Destroyers, og wiper da hele raidet :D

 

Noe annet som skjedde var da guildet (+ noen til) var i ZG rett etter patchen. Vi får drept hu flaggermushora, og et skjold dropper. Jeg klarer i den hektiske tilstanded å trykke "greed", da jeg ikke tenkte på at krysset betydde "pass" (tenkte at det var "hide" eller noe). Alle passa, og det kommer opp:

[Duggur] selected greed on [Zulian Defender]

 

Og alle roper: "What? NINJA". Men heldigvis var det jo et uhell, og ingen skade skjedde :)

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar
OT: Det shieldet der var det jo epic-klasse over, uten tvil det beste blåe shieldet i spillet.

Uffda :(

 

Jaja, han paladinen som ville ha det gav jeg tilbud om erstaning til, men han ville ikke ha. Også gav jeg bort en greed roll av noe blått til han. Skjoldet disenchanta jeg og leverte sharden til guildbanken.

hvordan shard fikk du :D

Lenke til kommentar
OT: Det shieldet der var det jo epic-klasse over, uten tvil det beste blåe shieldet i spillet.

Uffda :(

 

Jaja, han paladinen som ville ha det gav jeg tilbud om erstaning til, men han ville ikke ha. Også gav jeg bort en greed roll av noe blått til han. Skjoldet disenchanta jeg og leverte sharden til guildbanken.

hvordan shard fikk du :D

Das Schreibenkontroll:

 

Hvordan? :p

Lenke til kommentar
OT: Det shieldet der var det jo epic-klasse over, uten tvil det beste blåe shieldet i spillet.

Uffda :(

 

Jaja, han paladinen som ville ha det gav jeg tilbud om erstaning til, men han ville ikke ha. Også gav jeg bort en greed roll av noe blått til han. Skjoldet disenchanta jeg og leverte sharden til guildbanken.

hvordan shard fikk du :D

Das Schreibenkontroll:

 

Hvordan? :p

ser ikke noe feil med "hvordan shard"

kanskje hvilken ville funka bedre.

 

Hvem shard :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...