Gå til innhold

Druid Changes i 1.8


Anbefalte innlegg

' date='25/09/2005 : 22:42']
,25/09/2005 : 19:27] Vurderte noe slikt...

 

>> Click!! <<

Ville tatt vekk Improved Wrath rank 5/5 og putta dem i furor. 10 rage=instant feral charge. Ellers veldig bra feral build imo!

Ja, godt poeng.

 

Gjorde, men beholdt likevel Imp. Wrath, og tok 3/5 på Imp. Moonfire og Natural Weapons.

 

Men er litt usikker på om jeg skal plukke det ene pointet ifra Natural Weapons, og kanskje plassere det på Leader of the pack. Veldig usikker på om det hadde vært noe, men den gjelder for meg selv også, ikke sant?

Viss du er full feral trenger du ikke improved wrath :cool:

 

Ja, regner med leader of the pack virker på deg selv og. Men vet ikke om det er så veldig bra end talent egentlig.

 

Her er min siste feralbuild :p

 

link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, hva er oddsen for at du får svirre rundt i MC som en moonkin da? Tror nok fortsatt at resto-treet er vårt beste alternativ om du fortsatt vil ha grupper i end-game. Greit nok for min del, selv om jeg kunne tenkt meg å gjort litt mer nytte for meg i BG'ens.

Der har du litt av det som er feil med WoW. Du tvinger en klasse inn i en bestemt rolle, og viss ikke den klassen har den rollen, så er den ubrukelig. Er ikke alle som valgte druids for å stå bak i krok for å heale hele tiden.

 

Moonkin gir også 3% større critchance til hele gruppen din.

Lenke til kommentar

Yes, men slik er litt livet i wow da. MC krever at alle gjør det de skal gjøre. Det er ikke plass for en druid som finner ut at han vil gå kattefrom og begynne å rive løs på en eller annen boss. Ikke minst fordi AOE'en til så og si alle bossene dernede vil rive deg i småbiter på 1-2-3.

 

Men så er det ingen som sier du må være i MC da, men hvor lenge er det kult å virre rundt solo og farme mobs? PVP er gøy, men sinnsykt stress og for meg på alliancesiden er det jo stort sett større sjangs for å solo ragnaros en å vinne en BG. Jeg er egentlig happy med druiden min slik den er, og enda bedre, de samme er de 39 andre som jeg er sammen med i MC.

 

+3 crit sjangs er nice, men vi har flere i guilden som alt bruker grønne items rett og slett fordi de tidviss trekker for mye aggreo og må "doppe" seg ned litt.

Lenke til kommentar

I de aller fleste tilfeller er det best med "slow and steady" på bosser, istedet for en haug med crits og døde castere :p

 

Finnes jo noen unntak da, som f.eks på ragnaros, der du må ha bra DPS for å ta han ned nok før sons spawner.

 

Siden du ikke kan bruke spells som healing, entangling roots osv i moonkin form, er du også begrenset til å kun nuke med starfire f.eks. Dette gjør også nytteverdien i PvP minimal

Endret av likferd
Lenke til kommentar

+3 crit sjangs er nice, men vi har flere i guilden som alt bruker grønne items rett og slett fordi de tidviss trekker for mye aggreo og må "doppe" seg ned litt.

Har selv fått omtrent klarsignal fra guildet om at jeg kan kjøre balance i MC hvis det blir like bra som det ser ut på papiret og guildet er åpent for litt forandring i taktikk osv.

 

Var snakk om å bytte ut 2 mages med 2 balance druids og det synes jeg høres fornuftig ut. Vi pleier å kjøre 8 mages, 4 druids og 6-7 priests, så et par mager mindre gjør ingenting ;)

 

Og folk må jo forstå når de trekker for mye aggro uten at de er nødt til å ta på seg dårligere items, synes det høres litt amatørmessig ut (mulig jeg misforstår deg her).

 

Uansett synes jeg det er konge at guilden er åpen for at jeg muligens går balance i MC hehe

Lenke til kommentar
I de aller fleste tilfeller er det best med "slow and steady" på bosser, istedet for en haug med crits og døde castere :p

 

Finnes jo noen unntak da, som f.eks på ragnaros, der du må ha bra DPS for å ta han ned nok før sons spawner.

 

Siden du ikke kan bruke spells som healing, entangling roots osv i moonkin form, er du også begrenset til å kun nuke med starfire f.eks. Dette gjør også nytteverdien i PvP minimal

Vel, har ikke fått prøvd moonkin ennå, men det blir nok bedre med moonkin i pve enn pvp ja. Styrken til en druid er jo at den er vanskelig å drepe. Selv om vi får mer armor, så vil nok de fleste gjøre mer dmg enn oss vil jeg tro. Men 6k armor og moonfire spam blir gøy :p

 

Men selv om du går balance, så kan du jo fremdeles heale i instances, om Stasi-guildet ditt tvinger deg til det.

 

Og, entangling roots er en balance spell, så funker fint med moonkin form!

Lenke til kommentar

Det hjelper ikke med mad armor og mer crit om det tar 10sec å kaste starfire, om du absolutt vil ta imot damage er bear MYE bedre.

10 sec?

 

Kan vel bruke hibernate og entangling roots, så går det litt fortere

I moonkin form kan du kun kaste balancespells.

Du må med andre ord stå i melee og ta imot om du vil bruke moonkin solo.

Lenke til kommentar

I moonkin form kan du kun kaste balancespells.

Du må med andre ord stå i melee og ta imot om du vil bruke moonkin solo.

Sjekk ut Balance treet...

 

Der hvor vi har imp roots osv... Så man kan nok caste roots selv om man er i moonkin form. Man kan bare caste spells fra balance treet. Sjekk din egen spellbook ;)

Jeg har riktignok ikke sjekka spellboka mi, men jeg vet at både roots og sleep går på nature resist/immune, så derfor gikk jeg utifra at du ikke kunne bruke de i moonkin.

 

Men du kan fortsatt ikkke bruke potions, items, osv i moonkin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...