Gå til innhold

Låser seg ved større byer


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem når jeg kommer til større byer, f.eks når jeg skal inn i IF, lagger jeg ut på en eller annen måte.. Det skjer i mindre byer også.. Dette har kun skjedd de 14 siste dagene, og jeg begynner å bli drit lei av det.. Må logge inn på nytt osv, i IF må jeg gjerne gjøre dette 3-4 ganger før jeg får gjort noe..

 

Noen ideer om hva som er gærnt?

Endret av Hetfield^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en amd 3500 med 1 gb ram.. burde i teorien holde.. er bare de siste 3 ukene dette har skjedd.

 

og nå har jeg heartet tilbake til IF, og med hver gang jeg logger inn så er jeg der i ca 5 sekunder før alle players blir unknown entity og jeg blir disconnectet :///

Jeg har ca 10 sekunder med lag når jeg hearter til IF jeg også.. Aner ikke hva det er, men siden de fleste har det også så bryr jeg meg ikke så veldig mye.

Lenke til kommentar
Jeg har en amd 3500 med 1 gb ram.. burde i teorien holde.. er bare de siste 3 ukene dette har skjedd.

 

og nå har jeg heartet tilbake til IF, og med hver gang jeg logger inn så er jeg der i ca 5 sekunder før alle players blir unknown entity og jeg blir disconnectet :///

Begynte dette etter en patch?

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Jeg har en amd 3500 med 1 gb ram.. burde i teorien holde.. er bare de siste 3 ukene dette har skjedd.

 

og nå har jeg heartet tilbake til IF, og med hver gang jeg logger inn så er jeg der i ca 5 sekunder før alle players blir unknown entity og jeg blir disconnectet :///

Begynte dette etter en patch?

ja, det er mulig at det kommer etter 1.7. Husker ikke helt.. men får prøve og formatere, se om det hjelper

Lenke til kommentar

Håper noen har et svar på dette, for jeg har akkurat samme problemet.. Hvis jeg HS'er til f.eks Orgrimmar eller andre "større" byer, så lagger jeg gjerne ut. Problemet mitt stopper ikke bare der, men hvis jeg logger meg på, så detter jeg ut en gang og må logge på igjen. Ufattelig irriterende! >(

 

Edit:

Har forøvrig vært sånn en stund for meg..

Endret av TomasK
Lenke til kommentar
Og internett-linja di funker helt som den skal?

greit nok jeg har nettopp flytta, men dette skjedde før den tid.. men det skader vel ikke å gi nextgentel en telefon..

http://www.itavisen.no/services/speedomete...ae53854e3181729

 

Hva får du her?

 

Edit: Grunnen til at jeg spørr er at jeg hadde nøyaktig samme problem og da var det en router som kvelte internett-tilgangen.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Og internett-linja di funker helt som den skal?

greit nok jeg har nettopp flytta, men dette skjedde før den tid.. men det skader vel ikke å gi nextgentel en telefon..

http://www.itavisen.no/services/speedomete...ae53854e3181729

 

Hva får du her?

 

Edit: Grunnen til at jeg spørr er at jeg hadde nøyaktig samme problem og da var det en router som kvelte internett-tilgangen.

får det jeg skal ha, nemlig 2000 ned.. ut hastigheten får jeg jo ikke prøvd der, men tror ikke problemet ligger der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...