user156890 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Prøver å logge inn på servern, etter 1 minutts spilling så blir jeg disconnecta! Sitter en kompis av meg 1 meter bortfor meg å spiller på samme servern, han blir ikke disconnecta! Noen glupe ideer?
user156890 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Nei, har sittet 24/7 nå siden jeg fikk det sist fredag... har ikke had et problem som dette før Spiller forresten på "Bloodfeather" servern.
user156890 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Nei, jeg å kompisen min sitter å spiller gjennom samme routern på samme server. Jeg kan ikke bruke noen spells, trykker på dem men skjer ingenting.... Kompiser kan sende meldinger til meg å invitere meg til group men JEG kan ikke invitere dem til group!
Ueland Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 I følge min ISP har Telenor problemer med nettet sitt, kan det ha noe å si?
user156890 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 I følge min ISP har Telenor problemer med nettet sitt, kan det ha noe å si? Nei, jeg har 4/4 mbits linje fra Lyse. Er fiber, så er dønn stabilt ca! Men som sagt, er en som sitter 1 meter fra meg som spiller så det suser etter
nahojdat Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Om dere sitter på samme linje og på hans går det fint og dere er begge på samme server så er det nok din maskin som er prob, mest sannsynlig nettverkskortet..
Slåmeg Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Standard problem for meg etter hver oppdatering. Får meg gjelder det bare å logge inn igjen og igjen, til slutt funker det.
Sinnsro Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Om dere sitter på samme linje og på hans går det fint og dere er begge på samme server så er det nok din maskin som er prob, mest sannsynlig nettverkskortet.. så det kan ikke være klienten som er synderen?
nahojdat Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 2 personer på samme linje, på samme server, og en klarer det mens en annen blir disc da er det tvilsomt at det er blizzard problemer..
Sinnsro Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 2 personer på samme linje, på samme server, og en klarer det mens en annen blir disc da er det tvilsomt at det er blizzard problemer.. jeg sa klient ikke server
user156890 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Standard problem for meg etter hver oppdatering. Får meg gjelder det bare å logge inn igjen og igjen, til slutt funker det. ser ut til at jeg har samme problemet som deg... men kan nå spille 1 tima ca før jeg blir dissconnecta... Har ikke noe med nettverkskortet å gjøre, vu har sittet slik som dette siden sist fredag uten noen problemer... har med dagens oppdatering å gjøre, surt menmen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå