Gå til innhold

Amotor: BMW M6: Ulv i Schnitzer-klær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har alltid siklet etter AC-S sin M3... den er så fet... jeg skriver dette før jeg har kikket på M6'en... i frykt for å få et nytt drømmeobjekt...

men men, jeg må jo ta en titt...

kommer tilbake med en edit hvis det er verdt det, og hvis jeg klarer det mentalt...

 

hilsen bmw m-serie-frelst..

 

edit:

joda, den var absolutt akseptabel!

tror norske skilter ville ødelagt litt av linjene...

likte spesielt rompa!

men jeg må si at jeg ikke har fått noen ny M-serie favoritt... hamann M3 er også fet, M3 chassis med M5 motor...

men AC-S M3 er fortsatt favoritt... (eller GTR stylinga til M3)

M3 er favoritt fordi M5 blir litt for lang... alt ser bedre ut når det er litt kompakt, akkurat som sko kan være kule i størrelse 38, men se teite ut i størrelse 43...

skjønner?

 

acschnitzerm3012rs.th.jpg acschnitzerm3021vh.th.jpg

 

 

edit2:

fin film naits... :D

blir jeg søkk-rik skal jeg ha en M3 og en M6, og toppe med en X5 som dama kan dra hest med... :dribble:

eller var det dogde ram SRT-10 hun ville ha tro...

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
jeg har alltid siklet etter AC-S sin M3... den er så fet... jeg skriver dette før jeg har kikket på M6'en... i frykt for å få et nytt drømmeobjekt...

men men, jeg må jo ta en titt...

kommer tilbake med en edit hvis det er verdt det, og hvis jeg klarer det mentalt...

 

hilsen bmw m-serie-frelst..

 

edit:

joda, den var absolutt akseptabel!

tror norske skilter ville ødelagt litt av linjene...

likte spesielt rompa!

men jeg må si at jeg ikke har fått noen ny M-serie favoritt... hamann M3 er også fet, M3 chassis med M5 motor...

men AC-S M3 er fortsatt favoritt... (eller GTR stylinga til M3)

M3 er favoritt fordi M5 blir litt for lang... alt ser bedre ut når det er litt kompakt, akkurat som sko kan være kule i størrelse 38, men se teite ut i størrelse 43...

skjønner?

 

AC-S M3 bilde 1

AC-S M3 bilde 2

 

edit2:

fin film naits... :D

blir jeg søkk-rik skal jeg ha en M3 og en M6, og toppe med en X5 som dama kan dra hest med... :dribble:

eller var det dogde ram SRT-10 hun ville ha tro...

Jada, liker godt swooongen over motoren der.

Det er helt klart at V10 har en fin klang :p

 

Btw, linkene din funker ikke.

Lenke til kommentar

M3 er litt mer vanlig bil, M6 er "uoppnåelig"... hehe.. M6 SER uoppnåelig ut, M3 er litt forkledd (i hvertfall hvis den er orginal)... liker ikke stikke meg så heftig ut.

 

det ble litt feil egentlig, drømmer jo om AC-S liksom... men hvis man skal ha en bil som M6, hvorfor ikke ta den helt ut å importere en skyline eller supra eller 350Z eller noe sånnt... hehe... det her ble vanskelig å forklare, så jeg gidder ikke prøve mer. Ikke hør på det jeg nettopp skrev om skyline og sånnt, ingen av de kan måle seg med kjøremaskinene bmw lager! hvis man virkelig drømmer om bmw m-serie, så ville man ikke vurdert nissan eller toyota... i hvertfall ikke meg!

 

det jeg prøver å si er at m3 er litt mer "hverdag", m6 er litt mer "bane"... jeg ser likosm ikke for meg å "rægge" ("grisekjøre/råne") rundt i en m6, men dette er fullt mulig i en m3. jeg er sikker på at begge bilene er veldig solide, så de tåler det man kan gjøre med de, men m3 er litt mer "bil-aktig", altså firkantet boks med 4 hjul....

 

det var vanskelig å forklare, kort sagt: jeg liker m3 litt bedre enn m6 (dog med AC-s)

 

edit:

når jeg leser gjennom det jeg skrev forstår jeg at det er noen dager som ikke er ment for å skrive på... det var jo bare helt mongo, men jeg lar det stå til spott og spe... :p

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...