brabra Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Er det noen som vet om et godt program for å kunne ta opp programmene på bla tv2.no og nrk.no?
PT Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 http://sdp.ppona.com/ Funker på de streamene jeg har prøvd.
MarkusG Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg også kunne tenkt meg et slikt program, men skjønne rikke hvordan dette funker. Hva skal man gjøre for å ta opp da?
W Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Anbefaler wm recorder. Der kan du enten ta opp mens du ser eller laste ned videoen.
MarkusG Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 jeg får ikke til den heller, noen som har en guide?
endrebjo Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 NetTransport funker flott og er relativt selforklarende. Det eneste jeg ikke liker, er at det ikke går an å spole i filene som kommer ut, men det har kanskje med hvor de kommer fra (NRK Web-TV).
PT Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Jeg også kunne tenkt meg et slikt program, men skjønne rikke hvordan dette funker. Hva skal man gjøre for å ta opp da? Høyreklikk på streamen som vises (helst med en gang etter den er åpnet), velg Egenskaper og kopier det som står under feltet Plassering, start SDP, velg Open, legg inn adressen du nettopp fant, trykk OK og trykk Go. Da får du valget om hvor du vil lagre streamen. Har ikke prøvd det med NRK. EDIT: Merk at nedlastingen tar så lang tid som streamen varer. Varer filmen du ser i 10 minutter vil det ta (minst) 10 minutter å laste ned filmen. Endret 24. september 2005 av PT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå